جای دیگمون پاک هست که راجع به فوتبال ناپاک داریم صحبت میکنیم

به نام خدا
“میگن فوتبال ما ناپاکه ما باید ببینیم جای دیگمون پاک هست که راجع به فوتبال ناپاک داریم صحبت میکنیم یا نه”
من دلنوشتمو با حرف ناصر خان شروع کردم که بیشتر شما اونو دیدید و شنیدید حرفی که شاید اونموقع مردم به راحتی از کنارش رد شدن و توجهی بهش نکردن ولی الان دارن با چشم میبینن.
من برداشتم از حرف ناصر خان اینه، تو نظامی که ناپاکی و فساد همه جاشو فرا گرفته و همه ی کسانی که توش هستن فاسدن آیا میشه انتظار داشت که فوتبالش پاک باشه؟
وقتی دولت و زیر شاخه هاش که وزارت و فدراسیون و… هستن سالهاست که تلاش میکنن تیمی که خودشون ساخته اند رو به هر نحوی بالا بکشن آیا میشه انتظار داشت فوتبالش پاک باشه؟
میگن فوتبال ما ناپاکه ولی نمیگن چرا؟
نمیگن رییس جمهور و وزارت و فدراسیون و… برای پاک کردن فساد تیمی که خودشون اونو ساختند به هر دری میزنن.
آقای روحانی این نظام و این دولت و دولت های پیشین از زمان تشکیل تیم خود ساخته و عزیز دردانه ی خود با ما هواداران استقلال و تیم استقلال دشمنی داشته اند و دارند و این چیزی هست که همه ی مردم آن را میدانند و برای این که تیم استقلال رو نابود کنن به هر دری زده اند و هرکاری کرده اند ولی با یاری خدا که همیشه از حق دفاع کرده و به یاری هواداران استقلال که همیشه پشت استقلال بوده اند و خواهند بود نتوانسته اند کاری بکنند.
آقای روحانی هر چه قدر میخواهید از تیم عزیز دردانه ی خود حمایت کنید و هرچه قدر که میخواهید این تیم فاسد که در تاریخچه اش جز فساد و ناپاکی چیزی نیست را حمایت کنید و این را بدانید که مردم بیدار شده اند و این چیز ها را میبینند و دیگر نمیتوانید چیزی را پنهان کنید.
حرف آخرم این است که درست است اکثر ما هواداران استقلال از نظر مالی از قشر ضعیف هستیم ولی اگر پولمان هم کم باشد و اگر پول هم نداشته باشیم با فروختن کلیه های خودمان این تیم را سر پا نگه خواهیم داشت و بله قربان گو نخواهیم بود چون ما هواداران استقلال در مکتب حجازی بزرگ شده ایم.

نویسنده : بابک مهری نژاد وردین(BABAK GARA)

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “جای دیگمون پاک هست که راجع به فوتبال ناپاک داریم صحبت میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.