جشنواره گل…یک بازی شاداب، یه بازی پرگل و یه ۹۰ دقیقه پرهیجان و دیدنی

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

🖊 محمود فخرالحاج از قم

📘 جشنواره گل…یک بازی شاداب، یه بازی پرگل و یه ۹۰ دقیقه پرهیجان و دیدنی
به این میگن اون تیمی که همه از آن می ترسند..به این میگن همان استقلالی که همیشه منتظر دیدنش بودیم و به این میگن همان تیم دوست داشتنی هواداران..تماشاگر از دیدن بازی تیم محبوبش به وجد می آید و دیگر نه حوصله اش سر می رود و نه حرص و جوش می خورد و نه حسرت.
دیگر دیدن یک بازی شاداب و پرهیجان همراه با گلهایی یکی قشنگ تر از دیگری شده هدیه همیشگی به هواداران. دیگر هوادار از دیدن بازی تیم محبوبش حوصله اش که سر نمی رود هیچ بلکه ۹۰ دقیقه با شور و اشتیاق نظاره گر بازی می شود.
ما این بازی های خوب و هماهنگ و شاداب و بانتیجه را از شفر داریم..تغییری که خیلی زود نتیجه داد و استقلال توانست از انتهای جدول تا رده ششم صعود کند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم راه پیدا کند.
هوادار به تازگی چند هفته ای است که از آن کابوس سخت و سنگین و دردناک ابتدای فصل رهایی پیدا کرده و انتظارش از تیم محبوبش تداوم و ادامه این بردهای شاداب است تا به مرور به قهرمانی ها هم برسد.
این انتظار پرتوقعی نیست که همیشه بخواهیم و دوست داشته باشیم که تیم محبوب مان در بهترین حالت خود در بالای جدول قرار بگیرد و همچنین پس از سالها قهرمانی هایش را از سر بگیرد.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “جشنواره گل…یک بازی شاداب، یه بازی پرگل و یه ۹۰ دقیقه پرهیجان و دیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.