حاجی جان مدیریت در دهه ۹۰ با مدیریت دو دهه گذشته فرق می کند

📝 به بهانه بازگشت فتح الله زاده؛
🖌 حاجی جان مدیریت در دهه ۹۰ با مدیریت دو دهه گذشته فرق می کند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹اینجانب نگارنده این مطلب یکی از هواداران و علاقمندان به مدیریت فتح الله زاده هستم، اما هرگز این به آن عنوان نیست که چشم مان را بر روی برخی از اشتباهات ببندیم و سکوت کنیم.
🔹کاری هم ندارم که پس از این مطلب شاید خود حاجی اگر به صفحه اینستاگرام آشنایی دارد بنده را بلاک کنند (مانند سرمربی حال حاضر تیم محبوبم که به خاطر چند مطلب انتقادی بنده را بلاک کردند و چشم شان را بر روی بسیاری از مطالب هواداری و حمایتی اینجانب بستند).
🔹ترسی از بابت بلاک کردن توسط حاجی یا سرمربی یا هر شخص دیگری ندارم، چون تمام مطالبی که می نویسم از قلب و ذهن هواداری ام می نویسم بدون هیچ قصد و غرض ناشی از دشمنی یا کینه توزی نسبت به شخص مقابلم.
🔹بازگشت چندین باره حاجی را به منصب مدیریت باشگاه استقلال به ایشان تبریک عرض می کنم، اما کاش ایشان یادشان نرود که مدیریت در دهه ۹۰ و در حال حاضر، با مدیریت در دهه های ۷۰ و ۸۰ بسیار فرق می کند.
🔹هوادار هنوز زمان جدا شدن استراماچونی را از یاد نبرده است، هنوز آن تجمع ها و فریادهای از روی عشق و تعصب خود روبروی باشگاه و سازمان ورزش را فراموش نکرده است. حاجی هم اگر خاطرش باشد در همان زمان ها در یکی از تجمع ها حضور پیدا کرد و به هواداران در آنجا قول داد که به شرطی وارد باشگاه استقلال می شود که استراماچونی به استقلال دوباره برگردد.
🔹هوادار در آن زمان تنها از این جمله فتح الله زاده به عنوان امین ترین شخصی که در آن زمان می شناختند و به او اعتماد داشتند آرامش گرفتند، حاجی وارد هیات مدیره شد، گرچه به نوعی هیچ کاره بود، اما داستان استراماچونی به تلخی به پایان رسید.
🔹حاجی آن زمان به دلیل همین هیچ کاره بودن و دسترسی نداشتن به صندلی مدیریت و اختیارات بیشتر از هیات مدیره کنار رفت تا شاید زمانی بهتر دوباره به باشگاه استقلال برگردد اما با عنوان مدیرعامل.
🔹حال هم انگاری پس از گذشت چند ماه خیلی زود بازگشت چندین باره فتح الله زاده اینبار به عنوان مدیرعامل رنگ و بوی جدی تر و واقعی تری به خود گرفته است و ما از این بابت خوشحالیم اما به یک شرط.
🔹خود حاجی هم این شرط ما را به خوبی می داند و به خوبی هم می داند که ما هواداران در بیان گفته هایمان هیچ قصد و غرضی به شخص ایشان نداریم و تنها از روی دلسوزی صحبت می کنیم اینبار هم همین طور.
🔹حاجی جان عزیز؛ خودت هم خوب می دانی مدیریت در این دهه با مدیریت دو دهه گذشته بسیار متفاوت است، هواداران آنقدر در این شش، هفت فصل گذشته از سوی وزیر و مدیران نالایق و اتفاقات تلخی که برای باشگاه و تیم محبوبش رخ داده است زخم خورده اند که حتی اگر محبوب ترین شخص هم به باشگاه بیاید و مدیر باشگاه شود یا سرمربی تیم شود، در صورتی که نتواند اوضاع باشگاه و تیم محبوبشان را سر و سامانی دهد مورد حمایت قرار نخواهند داد.
🔹هوادار از مدیرعامل باشگاه محبوبش عمل کردن به وعده ها و از سرمربی تیم نتیجه گیری می خواهد، محبوبیت یک موضوع است و نتیجه گرفتن موضوعی دیگر. هوادار دیگر هیچگاه محبوبیت یک شخص را فدای عدم نتیجه گیری باشگاه و تیم محبوبش نمی کند.
🔹امیدواریم این بازگشت چندین باره در این برهه زمانی همچون بازگشت های گذشته همراه با موفقیت و ثبت خاطره های فراموش نشدنی شود و هواداران بتوانند پس از یک دهه دوباره باشگاه و تیم محبوبشان را در آرامش و کسب افتخارات دوباره ببینند و نفسی به آرامی بکشند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.