حاشیه سازی برای استقلال از نوع مهدی رستم پور

اختصاصی آبی پوشان – مهدی رستم پور نویسنده و مجری اسبق صدا و سیما که در سال ۲۰۰۹ به همراه تیم کشتی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی، به دانمارک اعزام شد، اما پس از پایان مسابقات، با ترک اردوی تیم ایران، از کشور دانمارک تقاضای پناهندگی سیاسی کرد اینروزها به نویسندگی و تحلیل مسائل ورزش ایران می پردازد و اگر نگاه منصفانه ای داشته باشیم در بسیاری از مسائل به شفاف سازی های ورزش کمک کرده است با این حال همه همکاران او و حتی مردم عادی هم می دانند که او تا چه اندازه پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد .

مهدی رستم پور اینروزها خود را در قالب خبرنگاری بی طرف و مستقل در بین مردم نشان می دهد و خیلی نرم و آهسته به دنبال خدمت به تیم محبوب خود پرسپولیس و حاشیه سازی برای استقلال است .

مهدی رستم پور که اینروزها نقش سخنگوی علی کریمی را هم بازی می کند و از جمله افرادی بود که بسیاری از استقلالی ها را هم فریب داد که آبی و قرمز باید برای کریمی متحد شوند در جدیدترین اقدامات خود سعی در نابودی و به حاشیه بردن مهدی قائدی دارد .

این پست صرفا برای اطلاع رسانی بود که هواداران استقلال بیشتر آگاه باشند و ما به آقای مهدی رستم پور در حد مفسر کشتی احترام میگذاریم و گرایشات رنگی ایشان بر کسی پوشیده نیست .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “حاشیه سازی برای استقلال از نوع مهدی رستم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.