حالا وقت بردن است

✍️ محمود فخرالحاج

🔹از آخرین باری که دربی را در جام حذفی برگزار کردیم نزدیک به ۹ سال می گذرد، هنوز آن خاطره به یادماندنی و از یاد نرفتنی را فراموش نکردیم، چون هنوز که هنوز است در خاطرمان باقی مانده است و در صورت تکرار نتیجه و ثبت یک خاطره جدیدتر و تازه تر شاید بتوان آن خاطره برد خاطره انگیز در یک چهارم نهایی جام حذفی که در وقت های اضافه با سه گل پرسپولیس را در هم کوبیدیم را از یاد ببریم.
🔹حال هم پس از گذشت ۹ سال قرار است دوباره یک دربی دیگر در جام حذفی برگزار شود و اینبار در یک مرحله بالاتر و در نیمه نهایی برای صعود به فینال.. و چه بردی لذت بخش تر و خاطره انگیزتر از فتح دربی در نیمه نهایی جام حذفی که سراغ داشته باشیم؟!
🔹دربی همیشه دربی است و هیچ تفاوتی نمی کند که یک تیم قبل تر از آن قهرمان چه جامی شده باشد.. دربی همیشه برای هر دو تیم پراهمیت، حساس و سرنوشت ساز است و فرقی نمی کند که چند جام بدست آورده باشی.. اما اینبار آبی پوشان تشنه تر از قرمزها برای برد در دربی هستند.
🔹پس از نایب قهرمانی در لیگ، و فصل ها انتظار برای کسب یک جام دیگر و آن هم دوباره در جام حذفی، فتح دربی از واجبات است.. آبی پوشان به هر قیمتی که شده برای صعود به فینال و کسب جام قهرمانی باید بازی نیمه نهایی را برد پشت سر بگذارد و برایش این بازی هیچ نتیجه دیگری جز برد نخواهد داشت.
🔹حالا وقت تکرار آن خاطره فراموش نشدنی دربی ۹ فصل پیش است که در وقت های اضافه سه گل به پرسپولیس زدیم و با افتخار راهی مرحله بعد شدیم.. حالا وقت تکرار یک خاطره دیگر است برای به ذهن سپردن.. برای یادآوری و زمزمه کردن ورد زبانمان و حالا بهترین وقت برای بردن است.
🔹هر چند دربی همیشه سخت و نفس گیر و پرحادثه بوده است و اینبار در جام حذفی دیگر نتیجه تساوی وجود ندارد و به هر قیمتی که شده باید یکی از این دو تیم برنده از بازی بیرون بیاید، حال چه در ۹۰ دقیقه بازی، چه در ۱۲۰ دقیقه و چه ضربات تعیین کننده پنالتی.. اما به هر شکلی که شده اینبار این آبی پوشان هستند که انگیزه شان برای برد در دربی و کسب جام قهرمانی حذفی از رقیب بیشتر است.
🔹آبی پوشان اگر همین بازی های چند هفته اخیر خود را در دربی به نمایش بگذارند، با همین بضاعت در نفرات با چاشنی عرق و غیرت و تعصب به طور حتم پیروز دربی خواهند بود حال با هر نتیجه ای که شده حتی با حداقل اختلاف گل و ما به این نتیجه امیدواریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.