حال استقلال مان خوب نیست

🔹جمله ای که دیدن و شنیدنش هرگز تعجب برانگیز نیست و عجیب هم نیست، اتفاقا اگر کسی خلاف این جمله را مدعی شد باید به گفته اش شک کرد و از او دلیل گفته اش را خواست تا اثبات کند.
🔹آری باور کنید حال استقلال مان از همان اول فصل خوب نبود، اما به هر جان کندنی بود به پایان نیم فصل رسید تا شاید در تعطیلات نیم فصل بتواند آن عقب ماندگی و ضعف های ابتدای فصل را جبران کند، تا شاید بتواند نتایج ابتدای فصل را با رفع مشکلات در تعطیلات دو ماهه نیم فصل برطرف کند.
🔹اما یکماه از این تعطیلی دو ماهه گذشت اما هیچ خبر مثبتی که از تیم محبوبمان به بیرون درز نکرد و همه اش در سکوت سپری شد، بلکه در این چند روزه خبرهای نگران کننده به بیرون درز پیدا کرد.. استقلال همچنان با بی پولی دست و پنجه نرم می کند که باز هم موضوع عجیبی نیست، به همین دلیل هنوز بازیکنان مورد نظر خودش را برای نیم فصل دوم جذب نکرده است، دریافتی و مطالبات پرداخت نشده بازیکنان فعلی هنوز برجای خود باقی مانده اند و اردویی که قرار بود دو هفته ای در قطر برپا شود هم لغو شد.
🔹همچنان مسئولان با خیالی راحت از برطرف شدن مشکلات و آینده روشن حرف می زنند اما ما هواداران چیز دیگری را می بینیم، دیگر به این خوش باوری ها باز هم عادت کرده ایم و اگر حرف از بی پولی و مشکلات و فریاد و اعتراض به اسپانسر و وزارت را از مسئولان و مدیران بشنویم و ببینیم تعجب برانگیز است.
🔹کاش باور می کردند که حال استقلال مان اصلا خوب نیست و هر روز که می گذرد سخت تر می شود.. معلوم نیست قرار است باز با صورت های سرخ شده با سیلی یکماه دیگر نیم فصل دوم نفس گیر و پر التهاب را شروع کنیم، دو ماه دیگر با چه پشتوانه ای دور جدید لیگ قهرمانان آسیا را قرار است استارت بزنیم و همه و همه ابهامات و اوضاع دلهره آوری که باورش برای مسئولان سخت است.
🔹همچنان در به در دنبال دلسوزانی هستیم که دلشان برای این تیم می سوزد، به دنبال پست و مقام نیستند و اگر می بینند که اوضاع برای ادامه کار سخت است و کاری از دستشان برنمی آید، شریک جرم مسئولان وزارت ورزشی نمی شوند و از هواداران و مردم عذر می خواهند و با صداقت گفته هایشان را می گویند و از استقلال کنار می روند.
🔹همچنان در به در دنبال افرادی می گردیم که واقعا کاری از دستشان برمی آید و راه حلی برای خارج کردن استقلال از این اوضاع بد داشته باشند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.