حذف از جام جهانی با پنالتی چیپ

ملی‌پوشان ایران در ضربات پنالتی مقابل مراکش به پایان کارشان در جام جهانی نوجوانان رسیدند.

شرح گل‌ها:
ایران یک – مراکش صفر (دقیقه ۷۳: اسماعیل قلی‌زاده): یعقوب براجعه در سمت راست زمین نیما اندرز را راه انداخت که ارسال زیبا و چیپ این مدافع راست پیشتاخته از کنار زمین را اسماعیل قلی‌زاده با ضربه سر زد و توپ پس از برخورد به تیرک عمودی تبدیل به گل شد.
ایران یک – مراکش یک (دقیقه ۴+۹۰: نسیم عزاوزی): ارسال توپ از جناح راست زمین توسط حمزه کوتون تبدیل به موقعیت جدی برای مراکش شد که در شلوغی محوطه توپ مقابل پای نسیم عزاوزی افتاد تا این بازیکن پنج دقیقه پس از حضور تعویضی در زمین با شوت محکم گلزنی کند.

شرح پنالتی‌ها:

ایران صفر- مراکش یک : با وجود اینکه آرشا شکوری به خوبی سمت راست را نشانه رفته بود، اما زکریا وزان با شوت تماشایی توپ را به کنج دروازه فرستاد.
ایران یک- مراکش یک: عرفان درویش‌عالی، کاپیتان ایران پشت توپ ایستاد که ضربه او به سمت چپ خود پس از برخورد به دستان بنغوزیل تبدیل به گل شد.
ایران یک- مراکش ۲ : نسیم عزاوزی که پس از حضور تعویضی در زمین گل تساوی بازی را زده بود، برخلاف جهت شکوری که سمت چپ پرید، توپ را تبدیل به گل کرد.
ایران یک – مراکش ۲ : حسام نفری، دیگر مدافع میانی ایران پشت دومین پنالتی ایستاد که ضربه چیپ عجیب او از روی دروازه به بیرون رفت.
ایران یک – مراکش ۳ : عمران نزیه خلاف جهت شکوری توپ را به سمت راست زد و تبدیل به گل کرد.
 ایران یک – مراکش ۳ : کسری اهری که از ابتدای نیمه دوم به زمین آمده بود، توپ را با شوت محکم زد که ضربه او را طه بنغوزیل با شیرجه تماشایی به سمت راست دروازه مهار کرد که البته داور پس از اعلام VAR این پنالتی را بخاطر جلو آمدن گلر حریف تکرار داد. در تکرار پنالتی، کسری طاهری بازهم گلزنی نکرد و شیرجه تماشایی بنغوزیل به سمت چپ کاری کرد تا او یک سیو عالی دیگر را داشته باشد که البته بازهم VAR صحنه را چک و این بار از دست رفتن پنالتی ایران را تایید کرد.
ایران یک – مراکش ۴ : فواد الزهوانی مثل دیگر پنالتی های مراکش توپ را تبدیل به گل کرد و شوت او به تور چسبید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.