حذف العین خیلی راحت , خیلی سخت

اختصاصی آبی پوشان – استقلال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با یک گل از سد العین امارات بگذرد و اکنون برای صعود به جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا باید یک بازی سخت و دشوار در امارات برگزار کند .

العینی ها در همین بازی رفت هم نشان دادند که تیم با برنامه و خوبی هستند و بازیکنان خلاق خوبی دارند که غلبه بر آنها به این سادگی ها نخواهد بود .

در بازی برگشت العینی ها از دقیقه اول خواهند آمد برای زدن گل به خصوص اینکه با اضافه شدن یاسر الشمرانی بازیکن عربستانی و خوب این تیم قدرت تهاجمی این تیم بسیار بالاتر از قبل هم خواهد بود .

مدافعین استقلال در این دیدار باید عاقلانه عمل کنند و بدون استرس و عجله و با کند کردن جریان بازی به فکر حفظ دروازه باشند .

در این دیدار برگ برنده استقلال می تواند کاوه رضایی و جابر انصاری باشد . مدافعین و هافبک های استقلال باید در این دیدار از هر فرصتی استفاده کنند و با توپ های بلند کاوه رضایی و جابر انصاری را صاحب توپ کنند و استقلال بتواند از سرعت و تمام کنندگی این دو بازیکن استفاده کند و ضربه نهایی را بر پیکره العینی ها وارد کند .

در این دیدار اگر استقلال گل اول را بزند فشار زیادی بر العینی ها وارد خواهد شد چون در این صورت باید آنها سه گل بزنند و کارشان بسیار سخت خواد بود و استقلالی ها با آرامش خاصی به بازی ادامه خواهند داد ولی در صورتی که استقلال گل اول را به خصوص در نیمه اول دریافت کند بازی بسیار دشوار خواهد شد و به هم ریختگی و آشفتگی در خط دفاع استقلال به وجود خواهد امد که میتواند باعث به ثمر رسیدن گل بعدی نیز باشد .

در این دیدار سخت جای هیچ اشتباهی نیست و باید مدافعین با دقت و تمرکز بالا به دفاع بپردازند و مهاجمین استقلال هم از اندک فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را بکنند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.