حرفهای زیادی که پشت بغض جابر بود

اختصاصی آبی پوشان -جابر انصاری محبوب نیست و همیشه سیبل انتقادات است . جابر چه گل بزند و چه پاس گل بدهد و چه خوب باشد و چه بد همیشه خیلی عظیمی از هواداران او را مورد سرزنش و بد بیراه قرار می دهند .

جابر را از خیلی وقت قبل از آمدن به استقلال می شناسیم او استقلالی است از آن استقلالی های تیر شاید از من و شما هم استقلالی تر ولی محبوب نیست چون خصوصیاتش طوری نیست که مصاحبه های رنگارنگ داشته باشد ،مصاحبه های تیتر یکی کم میکند و به مطبوعات تیتر جذاب نمی دهد . جابر دوست رسانه ای ندارد و برای چاپ پوستر هایش در صفحات روزنامه ها هزینه نمی کند. جابر حتی بلد نیست (بخوانید نمیخواهد )در هنگام تمدید قرارداد ناز کند و قیمت بالا ببرد .

ار نظر فنی هم منصفانه به بازی او که نگاه می کنیم کمتر بازیکنی به اندازه جابر در تلاش است و با تمام توان بازی می کند . آنهایی که فوتبالی هستند می دانند اینکه تا دقیقه ۹۰ استارت بزنی و در موقعیت گل قرار بگیری چقدر سخته و به این راحتی که در تصویر تلویزیون میبینید نیست .

در بازیهای قبلی مهاجمین مصاحبه می کردند که توپ به ما نمی رسد ولی جابر ثابت کرد باید به دنبال توپ بروی و بخواهی توپ به تو برسد .مگر می شود در تیمی که کلکسیونی از هافبک های برتر ایران و آسیا را دارد به مهاجم توپ نرسد ؟مگر می شود پشت سرت داریوش شجاعیان و سرور جپاروف بازی کنند ولی در موقعیت گل قرار نگیری ؟

جابر می دود ، می جنگند و برای خودش موقعیت می سازد و در موقعیتی قرار میگیرد که هافبک ها چاره ای جز پاس دادن به او نمیبینند .

جابر مشکلی که دارد در زدن ضربات آخر گاها دقت لازم را ندارد . مشکلی که خیلی از آقای گلهای ایران داشتند به آرش برهانی و مهدی طارمی توجه کنید.چقدر به آرش برهانی و مهدی طارمی گل نزن گفته شده در حالی که آقای گل بودند . اصولا مهاجمینی که خود را بهتر در موقعیت گل قرار می دهند توپهای زیادی را هم گل نمی کنند و با توجه به دوندگی و تلاش در بین مدافعین حریف شاید تا حدودی عادی باشد همه تمرکز برای زدن ضربه نهایی باقی نماند نسبت به مهاجمی که ایستا است و منتظر یک سانتر و پاسی که دقیقا روی پایش ارسال شود و به سمت دروازه شلیک کند.

با جابر مهربانتر باشیم و یک بار دیگر بغض های او بعد از گلی که به ثمر رساند را نگاه کنیم و ببینیم این بغض ها لایق پسری که عاشقانه استقلال را دوست دارد و برای سربلندی اش تلاش می کند هست یا نه ؟

✏️هادی صاحب خواجه

 

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “حرفهای زیادی که پشت بغض جابر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.