حرفه ای گری به سبک کادر فنی استقلال

اختصاصی آبی پوشان -کادر فنی استقلال امسال خیلی متفاوت تر از همه سالهای قبل و متفاوت تر از همه تیمهای لیگ برتری عمل می کند . اتفاقاتی که در تیمهای ایرانی تا بحال ندیده بودیم . کارها و حرکاتی که باعث امیدواری هواداران استقلال و گشودن فصلی نو در فوتبال ایران باشد .

 کادر-فنی-استقلال

کادر فنی پرشمار :

استقلال در سالهای قبل هم در کنار زمین شلوغ بود و امسال هم شلوغ است ولی جنس شلوغ بودن و نفرات اطراف کادر فنی بسیار متفاوت هست . یک کادر فنی حرفه ای و تکمیل و البته هماهنگ .

آنالیزورها و مربیان و گروه پزشکی و ماساژورها و… همه و همه با وظایف مشخص شده کنار استقلال هستند و هر کدام در حیطه وظایف خود عمل می کند .

تمرین-استقلال

استفاده از gps :

دستگاه هایی که اولین بار علیرضا منصوریان به ایران آورد و بازیکنان تیمش را به دقت با این دستگاه ها تحت کنترل قرار داد .

gps ها اطلاعات خوبی از بازیکنان به کادر فنی می دهند و با آنها راحت تر میتوان برنامه تمرینی برای بازیکنان چید و همچنین میزان مصدومیت ها را کاهش داد .

از سوی دیگر این دستگاه ها باعث فعالیت و تلاش بیشتر بازیکنان استقلال شده است . مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در این مورد می گوید تا بحال در تمرینات آنقدر ندویده بودم ولی این دستگاه ها آدم تو رودربایستی قرار میدهد و برای کم نیاوردن مجبوری زیاد تلاش کنی .

غذا خوردن

 

کنترل تغذیه :

کادر فنی استقلال کنترل دقیقی روی تغذیه بازیکنان دارند و تغذیه بازیکنان را تا حد ممکن زیر نظر می گیرند . هفته ای دو سه مرتبه غذای دسته جمعی و همچنین کنترل غذاها در اردوها باعث خواهد شد بازیکنان قدمی رو به حرفه ای تر شدن بر دارند .

Capture

 

فیلم برداری از تمرینات :

کادر آنالیز استقلال از روز اول به دقت از همه تمرینات استقلال فیلم برداری می کنند و نکات تمرین را به دقت زیر نظر دارند . جدیدا فیلم برداری هوایی هم به تمرینات استقلال اضافه شده . این موارد هم چیزهایی هستند که در تمرینات تیمهای ایرانی مشاهده نشده بود .

ریکاوری-با-آب-یخ

 

ریکاوری با آب یخ :

این مورد هم توسط منصوریان برای اولین بار در ایران اجرا شد و حتی خیلی ها که با علم روز اشنا نیستند شروع به تمسخر این روش کردند ولی بعدها عکسها و فیلمهایی منتشر شد که بهترین تیمهای جهان و بازیکنان بزرگ جهان هم دقیقا با همین شیوه ریکاوری انجام می دهند .

 

موارد ذکر شده تنها چند مورد از کارهای مثبت کادر فنی استقلال بود و اقدامات حرفه ای زیادی در این تیم بعد از روی کار آمدن این کادر فنی دیده شده است که هواداران استقلال و کارشناسان به روز فوتبال ایران (نه کارشناسان کهن و باستانی ثابت چند ساله تلوزیون )را بسیار امیدوار می کند .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “حرفه ای گری به سبک کادر فنی استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.