حرف حق و حقیقت را بگو و از محرومیت نترس

🔹درست است که گاهی با فریاد زدن هم مشکلی حل نمی شود اما گاهی با سکوت بر مشکلات هم افزوده می شود.. اما سخن گفتن به قول معروف جایی و نکته مکانی دارد..
🔹در این برهه زمانی شاید عده ای بگویند که زمان صحبت کردن رحمتی نبود.. حالا باید تنها و تنها فکر و ذکر آبی پوشان و از جمله رحمتی به دیدار آسیایی شان در قطر باشد.
🔹شاید عده ای بگویند حالا زمان حق گویی نیست و این صحبت ها به جای اینکه به استقلال آرامش بدهد باعث ایجاد حاشیه خواهد شد.
🔹عده ای دیگر می گویند که این حرفهای رحمتی شوی احساسی است برای جلب نظر بسیاری که باز هم باید اعلام بکنیم که لااقل رحمتی در این سن و سال نیازی به جلب توجه و نظر دیگر ندارد.
🔹با آرامش فوتبالش را ادامه می دهد و با صحبت هایی هم که می کند نیازی به هیچ چیزی ندارد.
🔹هر چند در این فوتبال هر حرفی را که در مورد شخصی یا ارگانی می زنی باید تبعات آن را هم بپزیری و پاسخگوی گفته هایت باشی.
🔹شاید وظیفه یک بازیکن تنها و تنها فوتبال بازی کردن است و باید تمام هوش و حواس خودش را به فوتبال بازی کردنش بدهد نه هیچ مساله حاشیه ای دیگر.
🔹اما باز هم به نظرمان یک نفر، یا عده ای باید حرف دل هواداران را بزند. اگر قرار باشد رحمتی حرفی نزند، مجیدی سخنی نگوید، فتحی چشمانش را بر روی بی عدالتی ها ببندد، پس از دیگران هم نمی توان انتظار دفاع از حقانیت خودشان را داشته باشیم.
🔹پس به صراحت می گوییم که سید مهدی عزیز، حرف حق را بلند بگو و هرگز از محرومیت و توبیخ نترس که سلاح آدم های ضعیف در مقابل عدم پاسخگویی به سخنان شما تنها و تنها محرومیت است. و هرگز از اینگونه محرومیت ها نترس که هواداران تو را با صراحت کلامت دوست خواهند داشت

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.