حسین زمانی : قرارداد ۷-۸ بازیکن کم می شود

%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c

حسین زمانی در گفت و گو یی در رابطه با آخرین وضعیت قرارداد استقلالی ها که قرار بود کاهش یابد اظهار داشت: من شخصا قرارداد تمام بازیکنان استقلال را بررسی کردم و متوجه شدم که با شرایط فعلی باید قرارداد ۷،۸ بازیکن کاهش یابد. این جزو سیاست های باشگاه استقلال و وزارت ورزش است که از اسراف و پرداخت های نجومی جلوگیری شود. ما هم مجبوریم این کار را در باشگاه استقلال انجام دهیم و به زودی قرارداد برخی از بازیکنان تا حدودی کاهش پیدا می کند.
وی همچنین افزود: در اولین جلسه ای که هیات مدیره استقلال تشکیل دهد کسر قرارداد این تعداد از بازیکنان را در دستور کار خواهیم داشت. آنجا تصمیم می گیریم که تا چه اندازه قرارداد بازیکنان کاهش یابد تا آنها نیز متضرر نشوند.

باید خدمت آقای زمانی عرض کنیم که وقتی با بازیکنی توافق شده و قرارداد بسته شده به چه حقی سعی در کم کردن قرارداد دارید ؟ این کسر قرارداد فقط شامل بازیکنان استقلال می شود ؟

چرا نباید از قرارداد امثال وحید امیری و جلال حسینی و بیرانوند و طارمی و…. کم شود ؟ چرا میخواهید استقلال را به حاشیه بکشانید ؟ چرا نباید استقلال ما در ارامش باشد و شر افراد بله قربان گویی چون شما از باشگاه کوتاه شود ؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.