حضرات را متوجه اشتباهشان میکنیم

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران حکم صادر شده برای کرار را مبتنی بر اهمال و بی دقتی می داند و معتقد است اصل عدم تشکیل مجازات در مقام تجدیدنظر یک اصل پذیرفته شده در حقوق دنیا و فوتبال است.

ابزرگی اضافه کرد: در بند سوم ماده ۱۲۵ آئین نامه انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تصریح شده که ممکن نیست تصمیمات به ضرر معترض اصلاح شود.

بزرگی ادامه داد: نمی دانم چطور شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ساز مخالف زده و با نادیده گرفتن اصل و قاعده حقوقی پذیرفته شده، این حکم را تشدید کرده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران درباره اقدامات حقوقی باشگاه برای اصلاح این حکم گفت:اقداماتی را شروع کردیم و هر گاه به نتیجه رسید، اعلام خواهیم کرد تا حضرات متوجه شوند این بار نیز اشتباه کردند و لطمه این حکم بیشتر از حکم قبلی است.

وی ادامه داد: برابر بند دوم ماده ۶۳ آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مجازات اعتراض و مخالفت با تصمیمات گرفته شده در زمین، یک تذکر کتبی است.

بزرگی افزود: هم اکنون در حال بررسی پلن B برای اعتراض به این رای هستیم و پس از اخذ تصمیم، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بررسی مجدد پرونده انضباطی جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال، وی را سه جلسه محروم و به پردخت جزای نقدی محکوم کرد.

کرار پیش از این رای، به دو جلسه محرومیت از همراهی استقلال و جزای نقدی محکوم شده بود که با درخواستع تجدید نظرخواهی ویژه از سوی باشگاه استقلال و موافقت کفاشیان، حکم صادر برای کرار موقتا تعلیق و پرونده در دستور بررسی مجدد کمیته انضباطی قرار گرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.