حضور بیماران MS ای در تمرین استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازیپیگیری شد.

*مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که شب گذشته روی نیمکت تیم ارمنستان حضور داشت، در تمرین امروز غایب بود و قرار است وی امشب به تهران برگردد.

* قبل از شروع تمرین امروز، تعدادی از معلولین که بیماری MS پیشرفته داشتند در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و با امیر قلعه‌نویی و سایر بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. حضور این نفرات حال و هوای خاصی در کمپ حجازی ایجاد کرده بود.

* حنیف عمران‌زاده به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال مشغول بازی تنیس فوتبال بود و پیرامون حضور ۸۰ هزار تماشاگر افغانستانی در بازی روز گذشته افغانستان و ایران صحبت می‌کرد. بازیکنان استقلال که از حضور این تعداد تماشاگر متعجب شده بودند، هرکدام اظهارنظری داشتند و در این بین، عمران‌زاده در اظهارنظری جالب گفت باید فراخوان بزنیم تا برای بازی‌های استقلال حداقل تعدادی از افغانی‌ها به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

* دکتر نوروزی در تمرین امروز تیم استقلال حضور پیدا کرد و پس از صحبت با امیر قلعه‌نویی سال نو را به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت. اکثر بازیکنان استقلال رفتار گرمی را با رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال داشتند.

* یعقوب کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی، تیم ملی را در دیدار تدارکاتی همراهی نکرده بود، امروز هم در تمرینات گروهی تیمش حاضر شد و پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* بارش باران در شهر تهران باعث شد که تا امروز زمین کمپ حجازی کاملاً خیس باشد، اما با این وجود استقلالی‌ها ۹۰ دقیقه تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و امیر قلعه‌نویی نیز با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین گروهی بود.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال هم در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی این تیم را تماشا کرد.

* کریم بوستانی امروز با سایر دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال تمرین کرد و البته با توجه به گِلی بودن زمین نیز، گلرها شرایط خوبی از لحاظ جسمانی نداشتند و بارها و بارها به خاطر شیرجه‌های‌شان، لباس‌شان کثیف شده بود.

* فریدون زندی مثل روزهای گذشته، امروز پا به پای تیم استقلال تمرین کرد و در کارهای گروهی این تیم حضور داشت.

* طبق برنامه، ملی‌پوشان تیم استقلال پس از بازگشت از استکهلم، به اردوی استقلال اضافه شده و همچنین مگویان نیز آبی‌پوشان را در سفر به اهواز همراهی خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.