حضور سفیر گرجستان در تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه ازادی تمرینات خود را آغاز کرد.

به جز عمران‌زاده که مصدوم است و یعقوب کریمی که به تازگی از کره جنوبی بازگشته بقیه بازیکنان در محل تمرین حاضر بودند.

هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد. وی در حالیکه مشخص بود درد مصدومیت را تحمل می‌کند با قلعه‌نویی و سایر بازیکنان گفت‌وگو کرد و استقلالی‌ها وضعیتش را جویا می‌شدند.

قبل از شروع تمرین مسئولان تدارکات استقلال لباس‌های جدید را بین بازیکنان توزیع کردند.

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون با اطرافیان این تیم صحبت می‌کرد.

کادر فنی تیم استقلال به بازیکنانی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شدند تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. مربیان استقلال به نفراتی چون فروزان و امید ابراهیمی تبریک گفتند.

سفیر گرجستان در ایران امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود، ظاهراً بازیکن گرجستانی که از دیروز در تمرینات استقلال شرکت کرده برادرزاده سفیر است.

در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی آخرین توصیه‌های لازم را به بازیکنان گوشزد کرد و از آنان خواست برنامه‌های تاکتیکی مد نظر او را در زمین پیاده کند. وی مدعی بود ذوب‌آهن فوتبالی شناور را به نمایش می‌گذارد و آنها از خط دفاع خوب به حمله اضافه می‌شوند که در طول بازی بازیکنان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته‌ باشند.

یک کودک خردسال که البته کمی هم چاق بود امروز در محل تمرین حاضر شده بود و توجه بازیکنان را به خود جلب کرد. وی هنگامی که قلعه‌نویی در حال صحبت بود نزد آنها رفت و سرمربی تیم استقلال با او عکس یادگاری گرفت.

پژمان نوری امروز به همراه فرزند خود به محل تمرین آمده بود و البته زودتر از سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی انجام داد.

جاسم کرار، خسروحیدری و هاشم بیک‌زاده سه بازیکنی بودند که با توجه به مصدومیت در هفته‌های گذشته امروز در کارهای گروهی شرکت کرده و خیال کادر فنی استقلال از این بابت راحت شد، هر سه بازیکن برای دیدار روز جمع مقابل ذوب‌آهن آماده بازی هستند.

در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار ترکیبی انجام دادند. در تمرین امروز فوتبالی توسط بازیکنان برگزار نشد و قلعه‌نویی تمرین دفاع و حمله را برای بازیکنان در نظر گرفت.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۰ و ۳۰دقیقه صبح در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین می‌کند و ساعت ۱۵ تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.

آبی‌پوشان روز جمعه درهفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر می‌روند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.