حضور محمد مومنی و غیبت کرار در تمرین دوشنبه

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینی خود را آغاز کرد .

با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های پیشکسوتان استقلال و هنرمندان برای قدردانی از زحمات غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال با تصمیم کادرفنی تمرین امروز زودتر از سایر روزها برگزار شد تا اعضای تیم بتوانند پس از پایان تمرین در این دیدار شرکت کنند.

قبل از شروع تمرین امروز آندرانیک تیموریان در کنار عکاسان ورزشی حضور داشت و با دوربین آنها عکاسی می کرد .

امیر قلعه نویی امروز با ۲۰ دقیقه تأخیر به محل تمرین آبی‌پوشان رسید. علاوه بر وی کریم بوستانی،‌خسرو حیدری و امید ابراهیمی نیز با تأخیر به ورزشگاه رسیدند.

کرار جاسم که روز گذشته در تمرین حاضر شد ولی در کارهای گروهی شرکت نکرد امروز در تمرین آبی‌پوشان غایب بود.وضعیت این بازیکن برای دیدار مقابل نفت تهران مشخص نیست.

 امیر حسین صادقی، مهدی کریمیان و میلاد فخرالدینی که روز گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین می کردند امروز بدون مشکل در تمرین گروهی شرکت کردند.

از انجا که قبل از تمرین امروز استقلال اعضای تیم ملی ۷ نفره ایران هر روز تمرینات خود را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند امروز آنها نیز به این محل آمدند اما با درخواست استقلالی‌ها تمرین خود را به تعویق انداختند.

احمد جانعلی سرمربی تیم ملی هفت نفره ایران برخورد گرمی با امیر قلعه‌نویی داشت و با وی عکس یادگاری گرفت.

حدود ۷۰ نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین امروز آبی‌پوشان دیدن کردند.

مگویان که به همراه تیم ملی ارمنستان در بازی با دانمارک حضور داشت در تمرین امروز حاضر نبود قرار است او از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال به همراه رضا رجبی و میرشاد ماجدی امروز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را تماشا کردند.

در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم‌کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار ترکیبی در گروه‌های ۵ نفره انجام دادند. بخش پایانی تمرین امروز نیز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که استقلالی‌ها آن را پشت سر گذشتند.

محمد مومنی،آقای گل سابق فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه استقلال از تماشاگران تمرین استقلال بود.قرار است آبی پوشان در یک بازی دوستانه با تیم هامون سازه زاهدان که مربیگری اش بر عهده مومنی است در هفته آینده دیدارکند.

ادموند اختر و رضا رجبی هم از تماشاگران تمرین بودند.

مدد جباری،تدارکات استقلال پیراهنی پوشیده بود که روی آن نوشته شده بود :برای شفای غلامحسین مظلومی دعا کنیم.

یک فرد روحانی هم با حضور در محل تمرین از نزدیک نظاره‌گر تلاش شاگردان قلعه نویی بود.

بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز در مراسم نکوداشت غلامحسین مظلومی در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا خواهند کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.