حنیف فحش شنید و باید پاسخگو هم باشد

حنیف

در حالی که در بازی دیروز استقلال و ملوان انزلی حنیف عمران زاده شدیدترین فحشها و هتاکی ها را از سوی تماشاگران ملوان شنید و از دقیق یک تا ۹۰ بازی از سوی انزلیچی ها به مانند همیشه فحش خورد باید به خاطر مصاحبه بعد از بازی محاکمه هم شود . بهتر است کمیته انضباطی به امرو اصلی خود بپردازد تا چنین شادبه هایی پیش نیاید و فحاشی به حنیف عمران زاده در یادگار امام تبریز و انزلی و فحاشی گسترده به ارش برهانی توسط هواداران پرسپولیس را ببینید و بعد دم از بی طرفی بزند .

حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در همین ارتباط گفت : امروز در کمیته انضباطی گزارش های رسیده از ناظران فدراسیون و دیگر مستندات مربوط به بازی های هفته هفدهم را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا درباره آنها نظر دهیم اما صحبت هیای که مدافع استقلال انجام داده به نظر قابل پیگیری می آید.
وی افزود: همواره شاهد این مساله بوده ایم که گفته می شود فلان مقام مسئول یا فلان داور به دلیل هم استانی بودن با فلان تیم جانبدارانه تصمیماتش را اتخاذ می کنند. برخی می گویند ما فلان داور را نمی خواهیم و از این قبیل حرفها. فارغ از اینکه موضوع فحاشی تماشاگران در استادیوم ها را به شدت محکوم میکنیم اما اظهارات حنیف عمران زاده نسبت به رئیس کمیته انضباطی جای بحث دارد.
عبداللهی ادامه داد: طبق آئین نامه کمیته انضباطی اگر فردی صحبت هایی را مطرح کند که مستند نباشد و مدرکی دال بر اثبات صحبت هایش نداشته باشد و در آن حرف ها بوی تمهمت و افترا به مشام برسد مطابق قانون با فرد تهمت زننده برخورد خواهد شد.
عبداللهی تاکید کرد: برای ما هیچ تفاوتی نمی کند که افراد یا قومیت ها متعلق به چه منطقه ای از کشور باشند. قانون فقط بر اسا منطق عمل می کند. ممکن است گاهی برخی تماشاگران احساسات شان را در قالب کلماتی عنوان کنند که این طبیعی است اما فحاشی و بی حرمتی به افراد همواره از سوی کمیته انضباطی محکوم بوده و همین امسال هم تنبیهاتی برای برخی باشگاه ها از جمله خود استقلال در نظر گرفته شده است.

عضو کمیته انضباطی تاکید کرد: اینکه حسن زاده انزلیچی باشد یا ترک باشد یا هر چیز دیگری ارتباطی به اتخاذ تصمیمات حقوقی درباره باشگاه ها نخواهد داشت. بهتر است حنیف عمران زاده خودش را برای ارائه مستندات و مدارکی که برای اثبات گفته هایش دارد آماده کند. چون با شرایط موجود به زودی او را به کمیته انضباطی فرا خواهیم خواند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.