حواشی حضور استقلال در تبریز

از فرودگاه تا هتل :

عصر روز پنجشنبه استقلال به تبریز رسید و در بدو ورود و از فرودگاه مورد اهانت هواداران معلوم الحال تراکتورسازی قرار گرفت . آنها از فرودگاه تا هتل شهریار تبریز اتوبوس استقلال را همراهی و به فحاشی پرداختند .

جالب اینکه کسی هم با این اراذل کاری نداشت و به راحتی به کار خود ادامه میدادند .

هواداران تراکتورسازی

شب اول در هتل شهریار :

استقلالیها بعد از رسیدن به هتل به اتاقهای خود رفتند و به استراحت پرداختند و بعد از آن ودرحدود ساعت ۲۰ به اتاق آنالیز رفتند و به صحبت های مربیان خود گوش دادند . نکته جالب ماجرا اینجا بود که در حین جلسه آنالیز بازیکنان استقلال در لابی هتل شهریار عده ای از اعضاء کانون هواداران تراکتورسازی جلسه برگزار کرده بودند و محور این جلسه این بود که در بازی فردا به چه کسانی فحاشی کنیم . بنده نیز که در قسمتی از این جلسه حضور داشتم خود شنیدم که بحث داغ به امیر یا کرار و محسن فروزان توهین کنیم و یا نه که در آخر به نتیجه رسیدند که امیر قلعه نوعی باید بیشترین توهین ها را بشنود . مستندهایی هم از این جلسه در دست است که در صورت درخواست سرمربی استقلال در اختیار قرار خواهد گرفت .

استقلالیها بعد از جلسه آنالیز برای صرف شام به رستوران هتل آمده و سپس راهی اتاق های خود شدند و به استراحت پرداختند .

 

روز دوم در هتل شهریار :

بنده به همراه دو تن از دوستان خود راهی هتل شده و با برخی از بازیکنان دیدار و گفت گو داشتیم که جا دارد از بازیکنان و مسوولین حاضر تشکر ویژه داشته باشیم. سپس بازیکنان دوساعت مانده به بازی آماده حضور در ورزشگاه و سوارشدن  بر اتوبوس شدند . با هماهنگی هایی که انجام شد یک یک بازیکنان که از آن مسیر رد میشدند به سمت هواداران آوردیم و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند و صحبت هایی نیز با هوادارن داشتند . در این بین برخی بازیکنان و اعضاء کادر فنی به در خواست ما برای حضور در کنار هوادارن پاسخ مثبت دادند که میتوان از تواضع امیرخان قلعه نوعی و به خصوص آقای زرینچه نام برد . در بین بازیکنان هم بازیکنان زیادی برای هواداران ارزش قائل بودند که برخورد خوب و اخلاقی جاسم کرار و امید ابراهیمی و محسن فروزان از یاد این هواداران نخواهد رفت ودر مقابل یکی دو بازیکن هم بودند که به درخواست هواداران نه تنها ارزشی نگذاشتند بلکه بی احترامی هم کردند . نکته جالب قضیه آنجا بود که این بازیکنان همان هایی بودند که در چند بازی گذشته سوهان روح هواداران بودند و با اشتباهات وحشتناک خود باعث عدم نتیجه گیری های استقلال بوده اند .

 

هادی صاحب خواجه

در ورزشگاه یادگار امام :

بازیکنان سوار بر اتوبوس شده و راهی ورزشگاه شدند و هواداران هم با ماشین های شخصی راهی استادیوم شدند .

با وجود تمام تهدیدهایی که از طرف تماشاگران تراکتور برای حضور در ورزشگاه شده بودیم مثل همیشه راهی استادیوم شدیم. از دور و چند صد متری استادیوم صدای هواداران تراکتورسازی که به صورت وحشتناک و همصدا امیر قلعه نوعی را مورد توهین قرار داده اند به گوش هر کسی می رسد . با رسیدن به استادیوم و رد کردن فیلتر های مختلف و هفت خوان رستم به جایگاهی که در طبقه دوم به هواداران استقلال داده بودند می رسیم. هواداران استقلال در تبریز و شهرهای دور و نزدیک از جمله بناب و شاهین دژ و میاندوآب و … خود را به یادگار امام رسانده اند . جادارد دست تک تک این هواداران که بی شک از ناب ترین هواداران استقلال در ایران هستند و با وجود همه خطرات ورزشگاه یادگار امام و هواداران معلوم الحال تراکتور به استادیوم می آیند  (البته فرهنگ هواداران تراکتور جدای از فرهنگ شهروندان کلانشهر تبریز است که بنده هم با افتخار زاده و بزرگ شده تبریز هستم) .

در بدو ورود بنده نیز که همواره هواداران لطف داشته اند شدت تشویق ها اضافه شد ولی در بین صدای زیاد تراکتوری ها صدا چندان به گوش نمی رسد .

با شروع بازی شدت تشوبیق تراکتوری ها شدت می یابد ولی با گذشت دقایقی از بازی و بازی زیبا و هجومی استقلال هواداران تراکتور با اضطراب فقط نظاره گر بازی می شوند .لازم اس به یک نکته نیز اشاره داشته باشم که هواداران استقلال در یادگار امام همه جوره تحریم بودند و هیچ خوراکی و بوفه و امکانات دیگر در اختیار آنها قرار نگرفته بود . بعد از گل  آرش برهانی که به سمت هوادران استقلال آمد و پیراهن خوش رنگ استقلال را بوسید گویی ۵۰ هزار نفر میت در استادیوم حضور داشتند و هیچ صدایی از تراکتوری ها در نمی آمد و در سوی مقابل حدود ۴۰۰ نفر هوادار استقلال با صداهای خود استادیوم یادگار را به لرزه می انداختند . بعد از آن اشتباهات خط دفاعی و دو گل دریافتی استقلال این هواداران تراکتور بودند که سر و صدا می کردند و اینبار برخلاف تصمیمات جلسه خود به کرار هم فحاشی می کردند . هواداران نا امید وچشم گریان استقلال با گل دقیقه ۹۵ صادقی روح تازه گرفتند و در پایان بازی در میان بهت هواداران تراکتورسازی به جشن و پایکوبی پرداختند .

در زیر عکس هواداران استقلال که با وجود همه محدودیت ها در استادیوم حضور داشتند را قرار داده ایم و برای دیدن تصاویر درسایز اصلی روی عکسها کلیک کنید:

 

استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز استقلالیهای تبریز

 

بعد از بازی:

استقلالیها بعد از بازی راهی هتل شده و سپس برای صرف شام به رستوران رفتندو به استراحت پرداختند تا امروز به سمت تهران پرواز کنند .

تشکر ویژه :

در پایان از طرف همه دوستان و همکاران سایت آبی پوشان از حراست هتل شهریار تبریز که لطف بسیاری داشتند و نهایت همکاری را داشتند و همچنین مسوول نیروی انتظامی مستقر در بخش هواداران استقلال که متاسفانه نام ایشان را در خاطر ندارم و خود نیز از استقلالیهای دوست داشتنی بودند و نهایت همکاری را داشتند و همچنین دوست عزیزم جناب آقای پیمان احمدی مجری و گزارشگر جوان و دوست داشتنی تبریزی و قهرمان مسابقات آقای گزارشگر که مسلما در آینده از ایشان بیشتر خواهیم شنید داشته باشم .

گزارش اختصاصی : سایت آبی پوشان

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “حواشی حضور استقلال در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.