حیا کن رها کن بعدی لطفا

اختصاصی آبی پوشان – اینجا استقلال است و مهم نیست اسمت چی باشد و چقدر محبوب و مقبول باشی اینجا سه بازی نتیجه نگیری باید حیا کنی و رها کنی .

از منصور پورحیدری که امروزه از او به عنوان پدر فقید استقلال نام برده می شود هم درخواست شد حیا کند و رها کند اتفاقا حیا هم کرد و رها هم کرد ولی نتوانست دوام بیاورد . منصورخان در روزگاری که میتوانست با تیم ملی سالها جولان بدهد چشم روی خیلی چیزها بست و تیم ملی را ول کرد و رها کرد و برگشت به استقلال .

فرقی نمیکند اسمت ناصر حجازی باشد و لقب اسطوره پیشوند اسمت خورده باشد فرقی نمیکند استقلال را دوم آسیا کرده باشی در حضور غولهای آسیا و با بازیکنان بی نام و نشان , بازی با سایپا را که ببازی باید حیا کنی و رها کنی . بله ناصر خان حیا کرد و رها کرد و همان کسانی که خواستار حیا کردن ناصر خان بودند هنگامی که فهمیدند مریضی لاعلاج دارد در کنارش عکس گرفتند و بعد از مرگش اشک ریختند اشکی به نام اشک تمساح .

امیر قلعه نوعی باشی و جامهای مختلف آورده باشی باز هم باید حیا کنی و رها کنی .

پرویز مظلومی که باشی و عدد ۴ را برای هواداران به یادگار بگذاری باز هم باید حیا کنی و رها کنی , رها کنی تا بعدها بشوی مظلومیِ مظلوم و هواداران قدر تو را بدانند . صمد مرفاوی باشی هم باید حیا کنی اصلا هرکسی میخواهی باش اول که اینجا می آیی باید بدانی دیر یا زود باید حیا کنی و اگر نمیخواهی حیا کن بشنوی اصلا نیا .

اینجا مربی خارجی و رولند کخ هم که باشی باید با فرهنگ حیا کن ما آشنا بشوی و نمیتوانی بگویی چون چشمانم رنگیست حیا نمیکنم باید یاد بگیری حیا کنی .

دیروز هم از منصوریان خواستار حیا کردن شدند و البته این بار سلاح سرد و سنگ هم چاشنی درخواست حیا شده بود . منصوریان هم امروز یا فردا یا چند ماه دیگر بالاخره حیا خواهد کرد و خواهد رفت و این ارث را به نفرات بعدی خواهد داد .

راستی نفر بعدی کیست که باید حیا کن ؟ مهدی پاشازاده ,  فرهاد مجیدی و یا …

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

7 دیدگاه برای “حیا کن رها کن بعدی لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.