خاطرات آبی خود را برای ما ارسال کنید

هواداران-استقلال

مجموعه سایت آبی پوشان در نظر دارد سایتی در زیر مجموعه آبی پوشان با عنوان خاطرات آبی تاسیس نماید . به امید خدا و حمایت شما هواداران فهمیم استقلال این سایت طی چند روز آینده رونمایی میشود . در این سایت خاطرات آبی هواداران استقلال درج میشود . خاطرات آبی شما ممکن است از نحوه استقلالی شدنتان و یا خاطرات تماشای بازی های استقلال در استادیوم و یا خانه و یا کری با هواداران رقیب و یا دیدار با بازیکنان استقلال و یا هر موردی که مربوط به استقلال است باشد .

خاطرات آبی شما با نام خودتان در این سایت قرار میگیرد و لذا هنگام ارسال خاطرات خود نام و نام خانوادگی و شهر خود را در صورت امکان برای ما ارسال نمایید و در غیر اینصورت نام مستعار و یا مخفف خود را برای ما ارسال نمایید . شما میتوانید عکسی از خود نیز برای ما ارسال نمایید تا در کنار خاطره خودتان درج شود . حدالامکان سعی شود عکس ارسالی مربوط به استقلال از شما باشد .

لطفا خاطرات خود را سریعتر ارسال نمایید تا به افتتاح هرچه زودتر سایت کمک کنید و خاطره شما جزو اولین خاطرات قرار گرفته در سایت باشد . به زودی جایزه هایی نیز برای بهترین خاطرات در نظر خواهیم گرفت که به قید قرعه تقدیمتان میشود .

خاطرات خود را در این چند روز تا افتتاح سایت از دو روش زیر برای ما ارسال نمایید :

ایمیل:

info@abipooshan.ir

تلگرام :

https://telegram.me/hadisahebkhajeh

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.