خاطره عیدی های آخر سال زنده شد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹مگر می شود تیم محبوبت آخرین بازی سالش را با یک برد شیرین پشت سر بگذارد و تو به عنوان هوادار خوشحال و خشنود نباشی؟ مگر می شود تیم محبوبت سه بازی متوالی سه برد شیرین یکی از دیگری لذت بخش تر کسب کند و تو به آن بی اعتنا باشی؟
🔹وقتی به آخر سال می رسیم همیشه برای گرفتن عیدی از تیم محبوبمان لحظه شماری می کنیم، عیدی که هواداران تنها با برد به آن لبخند می زنند و پذیرایش می شوند که امسال به خوبی به هواداران داده شد… نه تنها با یک برد شیرین خارج از خانه در تبریز بلکه برد برابر پیکان در خارج از خانه و برد برابر فولاد که همگی آنها در کمتر از ۱۰ روز بدست آمدند.
🔹استقلال برای رفتن به تعطیلات و گذراندن ۱۷ روز تعطیلی تا رسیدن به اولین بازی در سال ۱۴۰۰ با سه برد شیرین تقدیمی به هواداران سال را به پایان برد تا هواداران دوباره خاطره عیدی های سالهای گذشته را دوباره در ذهن شان زنده کنند.. هر چند عیدی و پاداش اصلی و بزرگ به هواداران تنها و تنها با پشت سر گذاشتن کامل ناکامی ها و رسیدن به جام بدست خواهد آمد که آن هم با این نتایجی که آبی پوشان در سه بازی گذشته بدست آوردند در صورت استمرار دور از دسترس نخواهد بود.
🔹هواداران عیدی اول خودش را قبل از نوروز از تیم محبوبشان گرفتند و بی صبرانه بسیار مشتاق گرفتن عیدی بعدی که قهرمانی در یکی از جام های سه گانه لیگ، حذفی و آسیا است هستند که از این استقلال شاداب، باانگیزه و برد طلب بعید نیست.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.