خانه را خراب می کنید و توجیه می کنید

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 خانه را خراب می کنید و توجیه می کنید
کاش دلسوز بودید همین…

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هرگز دوست نداریم و بر این عقیده هم نیستیم که بیشتر از این هم به این موضوع بپردازیم تا هم این آقایان بیشتر از این جو گیر نشوند و هم اینکه یک کلام ختم کلام بدانند که هوادار بیشتر بر اوضاع آگاه است و این پرده برداری و افشاگری ها برایشان از قبل آشکار بود.
🔹هوادار هنوز داستان خطیر و فتحی را از یاد نبرده و آن کنفرانس اختصاصی خطیر و افشاگری هایش را.. هنوز از آن برنامه زنده تلویزیونی افتخاری و منصوریان و ملکی و افشاگری های فاجعه بار خلاص نشده و هنوز از جنگ و دعوای سعادتمند و مجیدی بیرون نیامده که باز داستان تازه ای که صد البته تازه نیست اما بازگشایی آن در یک برنامه تلویزیونی آن را نمایان ساخت از یاد نبرده است.
🔹هوادار هنوز معنای افشاگری ها را نمی داند.. مانده است بین این افرادی که تنها و تنها برای تبرئه خود و اعلام بی گناهی شان که صد البته گناهکار هستند بر نام و نشان باشگاه استقلال آنچنان چنگ می زنند تا از مهلکه جان سالم به در ببرد اما…
🔹اما زهی خیال باطل که حتی ذره ای هم فکر نمی کنند که هوادار همه آنها را خیلی خوب شناخته است و تنها و تنها حضور دوباره شان در یک برنامه زنده تلویزیونی می تواند ماهیت اصلی شان را به عموم مردم و بینندگان تلویزیونی ثابت کند و آه و افسوسی که همگان به حال باشگاه و تیم استقلال می خورند با داشتن چنین مسئولان بی مسئول و بی درایتی.
🔹اما ای کاش با تمام این افشاگری ها و رسوایی های طرف های مقابل یکی دلش واقعا به حال باشگاه و تیم استقلال می سوخت.. یکی پیدا می شد و شجاعانه و مردانه اشتباهات خود را قبول می کرد و می پذیرفت و از هواداران و اهالی فوتبال عذرخواهی می کرد آنگاه به طور حتم بیشتر در نگاه ها و ذهن های هواداران محترمانه باقی می ماند تا اینکه برای اثبات بی گناهی خود و گناهکار جلوه دادن دیگران افشاگری کند.
🔹دلمان به حال تیم محبوبمان می سوزد با افرادی که هفت فصل متوالی است می آیند و خانه خراب مان می کنند و بعد برای اثبات بی گناهی خود دست به هر ترفندی می زنند بدون اینکه بفهمند که پس از خراب کردن خانه دیگر این بحث ها برای صاحب خانه چه فایده ای دارد.. تو خانه را خراب کردی، پس مردانه بایست و قبول کن و برای ساختن خانه دنبال کسی بگرد که می دانی کار درست است.
🔹دلمان می سوزد از اینکه دلسوز واقعی نداریم همین…

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.