خبرنگار روزت مبارک

🖌این روز برایمان مثل هیچ کدام از روزهای دیگر نیست.. یعنی هم ویژه است و هم حائز اهمیت و هم دوست داشتنی..
🖌۱۷ مرداد.. روز خبرنگار.. اگر تمام دوره نوجوانی ات را با عشق خریدن و ورق زدن و خواندن نشریات کاغذی گذرانده باشی خیلی خوب معنای این روز را متوجه می شوی.. اگر تمام دوره نوجوانی ات انشای خوبی داشتی و تلاش کردی تا در یک سنی بتوانی تو هم بنویسی و انشاء نویسی را اینبار در قامت یک هوادار و (نه صد البته خبرنگار) برای حمایت و پشتیبانی از تیم محبوبت ادامه دهی و حال از آن روزها بیش از دو دهه است که می گذرد خیلی خوب معنای این روز را متوجه می شوی و درک می کنی.
🖌اینکه حال پس از دو دهه انشاء نویسی و ساده نویسی افتخار این را پیدا کردم که علاوه بر حضور مداوم و گاه گداری ام در برخی نشریات کاغذی و سپس چند سالی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، عشق و هواداری ام را توسط این قلم فریاد بزنم و به سمع و نظر عموم و بویژه دوستداران و هواداران متعصب و وفادار تیم محبوبم استقلال برسانم برایم باعث افتخار و خوشحالی است.
🖌این روز را به تمامی خبرنگاران به ویژه قلم به دست آبی نویس خودم در نشریات بخش استقلال و آدمین های کانال های مجازی و استقلالی تبریک عرض می کنم.
🖌حرمت خبرنگاری و خبررسانی و نویسندگی در بخش استقلال آنقدر بزرگ و مهم و سنگین است که نمی توان به سادگی آن را تعریف کرد.
🖌وظیفه ما در قبال این قلم و این کاغذ راستگویی، بیان حقیقت و حمایت و تعصب به تیم محبوبمان استقلال است و نه هیچ چیز دیگری.
🖌امیدواریم بتوانیم در این بخش از عهده چنین وظیفه سنگین و بالایی به خوبی برآییم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.