خبرورزشی کارچاق کن دایی

روزنامه زرد خبرورزشی که ابتدا قصد مخفی کردن ماهیت پرسپولیسی خود را داشت با رسوایی ها و مدارکی که قبلا در سایت آبی پوشان و سایر شبکات اجتماعی و هواداری استقلال منتشر شد نتوانست ماهیت خود را پنهان نگه دارد و اینروزها علنا در مقابل استقلال بزرگ قرار گرفته است و کار را از یک روزنامه هواداری هم بالا تر برده و مدام در حال اتهام زنی است .

اتهامات بی پایه و اساس این لکه ننگ مطبوعات ایران به امیر قلعه نوعی که به واسطه تحریک و وعده های رنگین برای بازیکنان سابق استقلال صورت گرفت و سرمربی استقلال از همه اتهامات تبرئه شد و بازیکنان حقوق بگیر خبرورزشی محکوم شدند و جالب این که ایمان موسوی در جلسات رسیدگی شکایت به تحریک از سوی خبر ورزشی اعتراف کرده بود .

حال این دلال مطبوعاتی که اینروزها و با رسوایی های به وجود آمده تیراژ خود را تقریبا به نصف کاهش یافته می بیند عزم خود را برای خوش خدمتی به سرمربی ناموفق پرسپولیس جزم کرده است . سرمربی مولتی میلیاردر پرسپولیس که با وجود دریافتی میلیاردی نتایج تاسف باری گرفته است .

این روزی نامه ورزشی اینبار در نقش کار چاق کن علی دایی ظاهر شده و سعی در پیش کشیدن مبلغ قرار داد او برای رد گم کنی نتایج این سرمربی ناموفق دارد . نکته جالب توجه اینکه روزی نامه خبر ورزشی برای اثبات حرفهای خود سراغ محمد رویانیانی رفته که خود متهم است و اکنون نیز با سندی که گذاشته در بیرون از زندان حضور دارد و ما را یاد این ضرب المثل میاندازد که به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم.

جای شکر است که نام امیر قلعه نوعی پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران در روی نامه فوق تحریم است و به جای آن از لفظ سرمربی استقلال استفاده می شود .

روزنامه خبرورزشی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.