خبر ورزشی به ناکجا آباد

برای روزنامه خبر ورزشی احترام زیادی قائل بودیم و این روزنامه از بدو تاسیس با یک اختلاف چشمگیر بهترین روزنامه ورزشی کشور بود . از این بابت خوشحال بودیم که یک روزنامه باکیفیت و نزدیک به استانداردها در بین جراید ورزشی وجود دارد . اما متاسفانه یکسالی میشود که این روزنامه به بیراهه میرود .
خبرهای کذب و کذایی در این روزنامه زیاد شده و تیترهای مخاطب فریب که سر به فلک کشیده . خیلی متاسف میشوم وقتی بخواهم بگویم که تا تبدیل بهترین روزنامه ورزشی کشور به یک روزنامه زرد چیز زیادی نمانده . هم برای آقای احمدی احترام قائلیم هم برای نویسندگان و پرسنل این روزنامه که خیلی از آنها را از زمانی که حاج آقا فتح الاه زاده از نقطه صفر به روزنامه نگاری و نویسندگی آورد میشناسیم . به دوستان عزیزمان از باب دوستی تذکر میدهیم همانطور که در این یکسال به عینه شاهد آب رفتن خوانندگانتان بودید با ادامه این روشها خوانندگام باقی مانده هم از دست خواهد رفت . یک نمونه تیتر خبر ورزشی را بخوانید و بعد مصاحبه ساموئل نا همه چیز دست شما هم بیاید این فقط یک نمونه است :21212121
جی‌لوید ساموئل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصاحبه منتشر شده از وی در یکی از روزنامه‌های ورزشی اظهار داشت: متأسفانه صحبت‌های من به نوعی تغییر پیدا کرده و باید بگویم من هیچ وقت در مورد مربیانم بد حرف نمی‌زنم.

وی افزود: در این چند سالی که در استقلال حضور داشتم هرگز در مورد تاکتیک استقلال و اینکه بخواهم عملکرد یک مربی را زیر سؤال ببرم صحبتی نکردم و تنها از من پرسیده شد که چرا امسال نسبت به سال قبل شرایط خوبی نداشتی و من هم جواب دادم که امسال نسبت به قبل در پست‌های مختلفی بازی کردم و این موضوع هم فقط به کمبود بازیکن برمی‌گشت. دست کادر فنی خالی بود و به همین دلیل من مجبور بودم در پست‌های مختلف بازی کنم و این موضوع بود که باعث شده بود عملکردم نسبت به سال‌های گذشته به چشم نیاید.

ساموئل با اشاره به پیروزی استقلال مقابل الریان قطر گفت: این بازی یک عملکرد فوق‌العاده بود و نمایش خوب استقلال را اجرا کردیم. الریان تیم خوبی بود و خوب بازی کرد ولی ما مستحق پیروزی بودیم.

ساموئل با ابراز گلایه از برخی از رسانه‌ها گفت: متأسفانه خیلی از رسانه‌ها صحبت‌هایم را نادرست انعکاس می‌دهند و من از این شیطنت‌ها خیلی ناراحتم.امسال در استقلال فصل را خوب شروع کردیم و شاید از لحاظ تیمی نتوانسته باشیم مثل سال‌های قبل باشیم اما هر جا که مربیان از من خواستند بازی کردم چون یک بازیکن هستم و امسال هم در خط دفاع بازی کردم ، هم در هافبک چپ و هم در پست هافبک میانی اما از قول من در مورد کادر فنی استقلال و قلعه‌نویی مطلبی نوشته شده که این موضوع من را آزرده خاطر کرد. هرگز در مورد قلعه‌نویی و تاکتیک‌های استقلال صحبت نکردم و نمی‌کنم و شما هیچ وقت چنین نقل قولی از من نمی‌بینید.
در همین شماره علاوه بر حرفهای ساموئل برای استقلال مربی هم تعیین کرده اند و هاشم بیگ زاده را نیز به سخره گرفته اند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.