خدارو شکر لذت سفر به آمریکا را نچشیده ایم

افشارزاده

آمریکا بد است , آمریکا شیطان بزرگ است , آمریکایی ها جنگ جو و خطرناک هستند . اینها بخشی از تصوراتی است که مسوولین ما در ذهن ما جاسازی کرده اند . امثال من ساده و فرنگ ندیده هم چاره ای جز پذیرش این تصورات نداریم .

اما زمانی در این تصورات شبهه ایجاد می شود که مسوولین بلند پایه کشورمان برای رفتن به این جای بد گوی سبقت را از هم میربایند و حتی خانواده های خود را به این مکان نا امن برای زندگی میبرند .

آقای افشارزاده مدیرعامل استقلال در اوج کاری محل خدمت خود را ترک میکند و به ینگه دنیا می رود تا کنار خانواده فرنگ نشین خود خوش بگذراند و اصلا هم برایشان مهم نیست که چندین میلیون هوادار استقلال در چه فشار روحی و عصبی قرار دارند , اصلا برایشان اهمیت ندارد که حتی یک بازیکن مدنظر کادر فنی را جذب نکرده اند ,برایشان مهم نیست که چوب حراج بر سر بازیکنان جوان تیم زده اند و یا مهم نیست که ورزشگاهی که به استقلال داده شده بود با قلدری مسوولان تیم رقیب از چنگ استقلال در آورده اند .

بنده مسوولیت کوچکی دارم و مدیریت مجموعه بسیار کوچکتر از حیطه اختیارات آقای افشارزاده را دارم ولی برای مسوولیت و افراد زیر مجموعه خود اهمیت و احترام قائلم و حتی نمیتوانم سفر ۱۰ کیلومتری هم داشته باشم و به خودم سخت میگیرم تا خللی در مسوولیتم به وجود نیاید و آقای افشارزاده به این راحتی بار سفر به آن طرف دنیا میبندند .

خدا رو شکر ما مزه سفر به فرنگ و ینگه دنیا رو نچشیدیم و چسبیده ایم به مسوولیت و کسب و کار خود در چهار دیواری دفتر خود و چه بسا اگر ما هم این مزه را میچشیدیم الان در خاک استکبار جهانی بودیم !

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.