خرمگاه : امروز برای ما از نظر فوتبالی روز خوبی نبود

محمد خرمگاه مربی استقلال در پایان دیدار تیم های گسترش و استقلال اظهار داشت: همان طور که دیروز گفتم امروز بازی سختی داشتیم. می دانستیم گسترش در هافبک فشار می گذارد  و اجازه بازی سازی به هافبک های ما را نمی دهد. اتفاقی که در نیمه اول رخ داد. در نیمه دوم بهتر و روان تر بازی کردیم و گل خورده را جبران کردیم. فکر می کنم داور شرایط را طوری رقم زد که با سوتهای خود انرژی بچه های ما را گرفت. کارشناسان داوری گفتند دو کارت زرد ما درست نبوده و فول روی علی قربانی پنالتی بود که داور نگرفت.

وی افزود: به گسترش تبریک می گویم. آنها بسیار قابل احترام هستند. اما امروز برای ما از نظر فوتبالی روز خوبی نبود.

مربی استقلال بیان داشت: ما از قابلیت های گسترش آگاه بودیم و می دانستیم وقتی توپ دارند و زمانی که مالک توپ نیستند چه شرایطی دارند. گسترشی ها در میانه میدان با پرس شدید کار می کنند. اما با این حال در نیمه اول خوب نبودیم. در نیمه دوم به شرایطی که می خواستیم نزدیک شدیم.

وی درباره فحاشی ها در طول بازی ادامه داد: این مسایل قشنگ نیست. هر اتفاقی می افتد باید به روح ورزش احترام بگذاریم. از دقیقه ای که گرم کردیم فحاشی به ما شروع شد. من افتخار می کنم که آذری نیستم ولی عیالم آذری هست و خودم هم آذری می دانم. اولین بار بود اینجا چنین چیزی می دیدم. این مسایل قشنگ نیست و امیدوارم دیگر چنین چیزی را نبینیم. باید به تماشاگران خود و دوستان خود آموزش بدهیم. در ابتدای بازی به لیدرهایمان گفتم خواهش می کنم جواب ندهید. فقط این نیست که من  مربی در زمین آموزش بدهم بلکه باید در این مسایل هم آموزش بدهم. این ها به نظر من آذری نبودند.

مربی استقلال اذعان داشت: منصوریان در نیمه اول به من داد و بیداد می کرد نه به تیم مقابل و داوران. منصوریان و کمالوند با هم رفیق هستند. ما امروز راس پازل خود را نداشتیم. در میدان هم پادوانی را هم به دلیل سرماخوردگی نداشتیم. در این ۸ هفته به دلیل نفرات نزدیک به هم شرایط خوبی داشتیم.

خرمگاه تصریح کرد: در نیمه دوم به بچه ها تفهیم کردیم که به سمت جلو استپ کنند. بازیساز ما هم باید به جلو می رفت و رو به جلو بازی می کرد. در نیمه اول گسترش از ما خیلی بهتر بود اما در نیمه دوم موقعیت های ما خیلی بهتر بود. امروز یک پیش بازی خوب مقابل لوکوموتیو بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.