خروجی های استقلال چه کسانی خواهند بود ؟

اختصاصی آبی پوشان – هر تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران می تواند از ۱۸ بازیکن در لیست بزرگسالان خود استفاده کند .

استقلال از فصل قبل این نفرات را در این لیست دارد: مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، وریا غفوری، لی آندرو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، علی قربانی، جابر انصاری و بهنام برزای. به این نفرات در این فصل، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی و رابسون جان واریو اضافه می شوند که به دلیل شرایط سنی، دیگر نمی توانند جزو لیست زیر ۲۳ سال باشند. این یعنی استقلال با نفرات فصل قبلش، ۱۵ بازیکن فعال در لیست بازیکنان بزرگسال دارد. این فهرست با اضافه شدن حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده و روزبه چشمی و داریوش شجاعیان به عدد ۱۹ رسیده است .

در روزهای آینده علاوه بر بازیکنان جذب شده ۲ یا سه بازیکن بزرگسال دیگر هم برای استقلال جذب می شوند و با این وجود باید سه یا چهار بازیکن از لیست بزرگسالان استقلال جدا شوند تا بازیکنان جدید بتوانند جذب تیم شوند .

از پادوانی و مگویان به عنوان گزینه های اصلی خروج از لیست استقلال نام برده می شود و این در حالی است که احتمال جدایی محسن کریمی هم با توجه به ورود به لیست بزرگسالان وجود دارد و همچنین در صورت جذب مدافع راست درجه یک احتمال خروج وریا غفوری هست . وضعیت امید ابراهیمی هم تا این لحظه کامل مشخص نیست البته رسانه رسمی باشگاه امروز بر ماندن امید ابراهیمی تاکید داشت .بهنام برزای هم پیشنهادی از اروپا دارد که احتمال جدایی او هم هست .

 

همه اینها در حالیست که میلاد زکی پور، مجید حسینی (در صورت تمدید قرارداد)، مجتبی حقدوست (در صورت رضایت باشگاه نفت برای ادامه حضور در استقلال)، امید نورافکن و مهدی قائدی هنوز جزو سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می آیند و خللی در ورود بازیکنان جدید بزرگسال نخواهند داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.