خط حمله بی تاب حضور توست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شش هفته از شروع فصل گذشته و هنوز خبری از آن خط حمله آتشین و پر جنب و جوش و گلزن و دوست داشتنی نیست.
🔹شیخ دیاباته که دیر به تمرینات قبل از شروع فصل اضافه شد و در چند هفته ابتدایی در دقایق پایانی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و حال چند هفته ایست که مصدوم است.
🔹زوج جدید مطهری و قائدی هم هنوز نتوانستند خودشان را پیدا کنند و جز بازی هفته اول و گلی که مطهری روی پاس قائدی داد، نتوانست پایش به گلزنی باز شود و سهم این خط حمله تنها یک گل زده در شش بازی هفته های ابتدایی است.
🔹این خط حمله باید دوباره جان بگیرد.. این خط حمله باید دوباره خودش را ثابت کند.. این خط حمله باید از گل هایی که در فصل گذشته زد دفاع کند و دوباره خودش را نشان دهد.. باز شیخ دیاباته باید برگردد و نشان دهد که همچنان بوی گل می دهد و سزاوارانه آقای گل فصل گذشته شد.
🔹دوباره باید مهدی قائدی کنارش بایستد و چشم بسته همدیگر را چنان پیدا کنند که گویی دو قلوهایی هستند غیر همسان که یکدیگر را صدا می زنند.
🔹مطهری هم باید دوباره گیتارش را کوک کند و از آن گل هایی بزند که در غیاب دیاباته و قائدی دلمان به حضورش دلخوش بود..
🔹این خط حمله بی تاب گلزنی است، بی تاب حضور مهاجمان آماده، گلزن و دوست داشتنی اش است تا دوباره برای دومین فصل متوالی باشگاه و هواداران استقلال را به حضورشان دلگرم کنند.
🔹هنوز شش هفته از فصل گذشته است و ۲۴ هفته دیگر در لیگ و چندین هفته دیگر در جام حذفی و آسیا فرصت است تا دوباره این خط حمله استارت گلزنی هایش را آغاز کند و به هیچ تیمی رحم نکند و ما همچنان منتظریم و امیدوار.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.