خلیل زاده: مدارک مذاکره را منتشر می کنیم

🔵خلیل زاده: خدا را شکر تنها برای مذاکره با استراماچونی نرفتم/ مذاکره دوحه با درخواست مستقیم مدیر برنامه های استراماچونی صورت گرفت

🔹مذاکره دوحه به درخواست پاستورلا، مدیربرنامه های استراماچونی و با حضور ماتزیلی، وکیل استراماچونی انجام شد و تعجب می کنم چرا با مصاحبه های عجیب این مذاکره را تکذیب می کنند.

🔹خدا رو شکر که تنها به این مذاکره نرفتم و رحمان رضایی، علی خطیر و وکیل سوییسی که همراه علی خطیر آمده بود هم با من بودند و باز خدا را شکر که همه مراحل مذاکره ثبت و ضبط شده و قطعا به دلیل این مصاحبه عجیب آقای استراماچونی منتشر می کنیم تا هواداران قضاوت کنند چه کسی صداقت دارد.

🔹مذاکره دوحه براساس درخواست مستقیم پاستورلا، مدیربرنامه های استراماچونی انجام شد. او در یک پیام به رحمان رضایی، خواستار مذاکره مجدد شده بود و ما برای نشان دادن اراده مان نه تنها موافقت کردیم بلکه با تصویب هیئت مدیره از ظرفیت رحمان رضایی و علی خطیر هم استفاده کردیم تا به یک توافق خوب برسیم.

🔹از ابتدا هم قرار نبود باشد، ما باید روی بندهای حقوقی با ماتزیلی، وکیل استراماچونی توافق می کردیم. این درخواست خود پاستورلا بود. هتل محل مذاکره هم توسط خود پاستورلا هماهنگ شد، خودش هم به ما اعلام کرد به دلیل شرکت در مراسم دبی، نمی تواند به دوحه بیاید. در واقع همه چیز طبق درخواست پاستورلا پیش رفت.

🔹در این مذاکره در مورد ۹ بند مذاکره کردیم و محصول این مذاکره قراردادی بود که برای استراماچونی ارسال شد. ما حتی پیام هایی که پاستورلا برای ما ارسال کرد و خواستار فرصت برای مذاکره شد را در اختیار داریم. انکار اینها دست کمی از انکار آفتاب در وسط روز ندارد و برای اینکه هواداران ما بدانند چه اتفاقاتی در ۲۵ روز گذشته رخ داده، همه اینها را منتشر می کنیم.

🔹باید وقتی درخواست کردند مذاکرات فریز شود متوجه عواقب آن می شدیم و البته این تجربه گرانبهایی برای ما و باشگاه استقلال و فوتبال کشور شد./برنا

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.