خوب و بد های حضور مجتبی جباری در استقلال

اختصاصی آبی پوشان – همانطور که مطلع شدید مجتبی جباری به استقلال پیوست . هوادارن استقلال اکثرا از این انتقال خوشحال و راضی هستند و شاید گفته شود نقد این انتقال اکنون خوش آیند نیست ولی میتوان با در نظر گرفتن جوانب این بازگشت نگاهی منطقی به این مسئله داشت . از خوبی ها و احتمالا بدی های این بازگشت خواهیم گفت :

خوبی های بازگشت به خانه :

مجتبی جباری در میانه میدان وزنه ای است و بعد رفتن او هرگز و هرگز جانشین او برای استقلال پیدا نشد . بدون اغراق می توان گفت جباری یکی از سه هافبک برتر ایران بعد از انقلاب بوده است .

تجربه جباری در بازیهای بزرگ و بازیهای آسیایی بسیار میتواند برای استقلال کمک کند .

شور و شوقی که ستاره های چون جباری در بین تماشاگران ایجاد می کنند غیر قابل وصف است و ستاره ها همیشه تماشاگران را به استادیوم می کشانند .

جباری این بار با درخواست و تقاضای خودش و علاقه قلبی به استقلال بازگشت و میتواند با جان و دل و علاقه و انگیزه بیشتری در اختیار استقلال باشد .

بدی هایی که ممکن است وجود داشته باشد :

با همه مزیت ها و خوبی های که حضور جباری در استقلال دارد برخی مسائل هم ممکن است مشکل ساز باشد که هدف از این نوشته و این قسمت از نوشته پیشگیری از برخی از این موارد است .

با اضافه شدن جباری به استقلال بزرگترها و با سابقه های استقلال زیاد شدند و شاید مشکل چند پادشاه در یک اقلیم پیش آید .

مجتبی جباری تفکر حرفه ای دارد و از همان ابتدا به خیلی از مسائل حساس بود و اکنون که ورزشگاه ها و پرداختی ها و خوش قولی های قطری ها را دیده بیشتر هم حساس تر شده است و باید شرایط لازم برای او و تیم فراهم باشد .

ممکن است با بودن جباری برخی از بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان و … در استقلال بسوزند .

آیا مجتبی آمادگی پذیرش نیمکت نشینی احتمالی را خواهد داشت ؟

از روز اول نقل و انتقالات کادر فنی مقاومت زیادی در عدم بازگشت جباری داشت و فشار هواداران و پیشکسوتان و مدیریت در این بازگشت بی تاثیر نبود که امیدواریم این ارتباط دچار مشکلات بعدی نشود .

سابقه مصدومیت مجتبی جباری و البته سن او که حالا بالاتر رفته هم میتواند امیدهای هواداران را زودتر از آنچه فکرش را می کنند نا امید کند.

امیدواریم مزیت های این انتقال بر معایب احتمالی آن چربش داشته باشد و جباری بتواند در کنار دیگر بازیکنان استقلال در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “خوب و بد های حضور مجتبی جباری در استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.