خون نفت رنگین تر است ؟

امید-ایران

در سه سال گذشته استقلال بیشترین لطمات را از تیم ملی خورده است به خصوص سال گذشته که تیم ملی و لجبازی های کیروش باعث نابودی استقلال شد . امسال هم استقلال از تیم ملی کم ضربه نخورده و تا آمده شکل تیمی استقلال شکل بگیرد تیم ملی بزرگسالان و امید اردو برگزار کرده و بازیکنان استقلال را در اختیار گرفته اند و یک یا دو وروز قبل از بازی تحویل باشگاه داده اند . اکنون تیم ملی امید به اردو رفته و سه بازیکن استقلال را با خود برده است و این در حالی است که ۳ بازیکن هم از نفت تهران دعوت شده بودند که تیم نفت حاضر به دادن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید نشد و خاکپور اردوی تیم ملی امید را بدون بازیکنان نفت تشکیل داد . حال اگر اینکار را استقلالیها میکردند چه اتفاقی می افتاد؟ در دو سه فصل اخیر زمانهایی بوده که فقط با یک روز زودتر بازگرداندن بازیکن ملی به باشگاه مشکلات باشگاه کلی رفع می شد که اینکار هم انجام نشده و حال تیم نفت که در دو سال اخیر محبوب فدراسیون نشین ها هم بوده بازیکنان ملی را در اختیار تیم ملی نمیگذارد و آب از آب هم تکان نمیخورد . نفتی ها اعتقاد دارند بازی حساسی با فولاد خواهند داشت و به بازیکنان خود نیاز دارند این در حالی است که بازی استقلال در تبریز حساس تر است و برخلاف نفت که هواداری ندارد چشم میلیونها هوادار به نتایج و بازیهای استقلال است .

طبق ماده ۸۳ آیین‌نامه انضباطی باشگاه‌ها باید در روز های فیفا و همچنین روزهای برنامه‌ریزی‌شده که در تقویم فوتبال ملی گنجانده شده ، بازیکنان‌شان را در اختیار تیم‌های ملی قرار بدهند. در غیر اینصورت  چنین باشگاه‌هایی حق استفاده از آن بازیکنان ملی را ندارند.در صورتی که از آن بازیکن ملی در مسابقات باشگاهی استفاده کنند، حتی بدون شکایت تیم حریف ۳ بر صفر بازنده خواهند شد. این باشگاه‌ها همچنین حق نقل‌ و انتقال چنین بازیکنانی را هم نخواهند داشت.

مطمئنیم که با نفت برخوردی انجام نخواهد شد و اگر استقلال اینکار را میکرد داد همه بلند میشد و به خصوص صدای آن مجری معروف که نصف شب به خورد مردم میداد …

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.