خیال هواداران هنوز راحت نیست

📝 انتخاب مدیرعامل محبوب، امضاء قرارداد و بازگشت سرمربی، حفظ ستاره ها به هر قیمتی

🖌 خیال هواداران هنوز راحت نیست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹تعطیلی یکی دو هفته ای لیگ بهترین فرصت برای استقلال بود که بتواند نیروی از دست رفته خودش را که بیشتر روحی و روانی است بازیابد.
🔹استقلال باید در طی این یکی دو هفته هم مدیرعامل خودش را بشناسد و هم با سرمربی ایتالیایی خود قرارداد جدید امضاء کند.. اگر قرار باشد روزها همین طور در سکوت و معطلی یکی پس از دیگری طی شود هیچ اتفاق خوشایند و قابل پیشرفتی رخ نخواهد داد.
🔹فتح الله زاده شاید در ظاهر به هیات مدیره باشگاه اضافه شده است، اما هنوز خبرهای خوش و امیدوار کننده از هیات مدیره بیرون نمی آید.. از قرار استراماچونی به سفارت ایران رفته و پول گذشته خودش را گرفته است، اما هنوز تاریخ دقیق بازگشت او به ایران و امضاء قرارداد تازه اش در هاله ای از ابهام است.
🔹شاید در ظاهر با برخی انتصاب ها و دادن خبرهای خوش از راه دور، تا حدودی اعتراض های هواداران را کم کرده باشند، اما برای هوادار تا زمانی که استراماچونی به ایران برنگردد و در تمرینات حضور پیدا نکند خیالشان آسوده نمی شود.
🔹تا زمانی که فتحی همچنان در هیات مدیره باقی مانده باشد و خلیل زاده که او هم جزو همین هیات مدیره بود به عنوان سرپرست و یا بعدها به عنوان مدیرعامل منصوب شود مورد تایید و رضایت هواداران نیست.
🔹هوادار هنوز از این افراد دل چرکین است، اگر قرار باشد فتح الله زاده در هیات مدیره باشد و مدیرعامل نشود، اگر قرار باشد امیری و ساعدی به باشگاه اضافه شوند و از خود آنچنان اختیاری نداشته باشد، اوضاع هیچ فرقی با گذشته نخواهد کرد.
🔹خیال هوادار از بابت باشگاه و تیم محبوبش راحت نیست و اگر این تعطیلی از خدا خواسته پیش نمی آمد معلوم نبود که برای بازیهای حساس بعدی بدون مدیر و سرمربی قرار بود چه بلاهای دیگری سر تیم محبوبشان بیاید.
🔹حال که بازی ها به مدت نامعلومی تعطیل شده است دیگر جای هیچ تعللی نیست، هوادار می خواهد هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل و سرمربی تیم محبوبش مشخص شود، دیگر قرار نیست پس از پایان تعطیلی دوباره دلشوره نداشتن مدیر و سرمربی و حسرت از دست دادن امتیازهای حساس به دل راه دهند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.