خیانتهای ۳۰۹۰ و پندار توفیقی به استقلال

اختصاصی آبی پوشان – از ابتدای فصل و حتی سال قبل هواداران زیادی از ما سوال میپرسیدند که در سامانه ۳۰۹۰ عضو شویم یا نه و تنها جوابی که از ما میشنیدند خیر بود .

مجموعه آبی پوشان با اطلاعاتی که برخی عوامل دو باشگاه به دست آورده بود کاملا میدانست که پولهایی که از طریق سامانه ۳۰۹۰ به دست می آید بخش عمده ای برای پرسپولیس هزینه می شود .

آقای پندار توفیقی که مسوول مستقیم استقلالی ها در این سامانه هست و یکی از خائنین اصلی باشگاه استقلال در پی افشاگری های قبلی ما نه تنها پیج های ما را بلاک کرد که از دور و نزدیک و مستقیم و غیر مستقیم به تهدید نیز پرداخت ولی چیزی که برای ما اهمیتی ندارد چنین حرکات تاریخ مصرف گذشته است .

بعد از صحبتهای روز گذشته علی دایی در مورد سامانه ۳۰۹۰ و ارتباط آن با باشگاه پرسپولیس باب جدیدی در این خصوص باز شد و خیلی از موارد پشت پرده عیان گشت .

در حالی که اختلاف افرادی که به عنوان استقلالی در برابر پرسپولیسیها در این سامانه ثبت نام کرده اند زیاد نیست ولی این سامانه با کمکهای میلیاردی به پرسپولیس برای این تیم بازیکنان میلیاردی به استخدام گرفت و در سوی مقابل استقلال از این سامانه چیز زیادی عایدش نشد .

در زیر عکسی که مشاهده میکنید از خود سایت ۳۰۹۰ هست که در نظرسنجی خودشان هم تعداد هواداران استقلال بیشتر از پرسپولیسی ها است :

فکر کنیم همین عکس و همچنین آماری که خود ۳۰۹۰ ای ها از تعداد عضو های سه تیم قبلا ارائه داده بودند گویای همه چیز باشد .

در پایان ضمن اینکه از هواداران استقلال که در این سامانه عضو هستند تقاضا داریم لغو عضویت را بزنند (چون مبالغ کسر شده از هواداران استقلال صرف هزینه های تیم رقیب می شود) افراد خائنی چون پندار توفیقی را نیز فقط و فقط میتوانیم به خدا بسپاریم .

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “خیانتهای ۳۰۹۰ و پندار توفیقی به استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.