خیانت های کیروش بر استقلال سال قبل برملا شد

uhwm6usx

اسامی تیم ملی ایران اعلام شد و از استقلال آماده فقط دو بازیکن به نامهای امید ابراهیمی و خسرو حیدری به تیم ملی دعوت شدند این در حال است که از پرسپولیس رده شانزدهم سه بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند .

بارها و بارها از ضربات و خیانتهای کیروش بر استقلال سال قبل و نقش او در عدم نتیجه گیری مناسب استقلال پارسال نوشته ایم و اکنون مهرتاییدی بر این ادعاها خورده شده است . در استقلال سال قبل بازیکنان زیادی به تیم ملی دعوت میشدند و اصلا هم مهم نبود این بازیکنان آماده باشند یا نه . امیر حسین صادقی و هاشم بیگ زاده و محسن فروزان و خسرو حیدری نا آماده سال قبل همه و همه به تیم ملی دعوت میشدند تا استقلال خلع سلاح شود ولی اکنون بازیکنان آماده استقلال مانند حاج محمدی و چشمی و مجیدی و شهباززاده و محسن کریمی و… به تیم ملی دعوت نمیشوند تا خیلی مسائل نمایان شود .

به راستی چرا سوگلی های سال قبل کیروش مانند بیگ زاده و صادقی و فروزان در لیست جدید تیم ملی حضور ندارند ؟ علامت سوالی که جواب به آن پرده از فوتبال کثیف و مافیاهای آنها برخواهد داشت . در انتهای مطلب سلامی هم نثار عادی فردوسی پور و علی جوادی میکنیم تا این مثلث مافیایی را کامل کرده باشیم .

 

 

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.