داستان استراماچونی را طولانی نکنید

 

🔹هنوز هم نمی دانیم داستان بازگشت استراماچونی یا مذاکره برای تخفیف گرفتن از استراماچونی واقعیت دارد یا نه؟!
🔹نمی دانیم داستان بازگشت استراماچونی از کجا کلید خورد و چطور آقایان به این نتیجه رسیدند که بهتر است با استراماچونی به جای پرداخت غرامت یکسال کار نکردن ایشان، برای بازگشت مذاکره شود؟!
🔹فعلا هیچ شخصی نه سعادتمند و نه هیچ فرد دیگری مذاکره با استراماچونی را تکذیب نکرده است، اما به طور قطع هم تایید نشده است و هواداران به همین دلیل باز دلگرم شده اند که شاید باز بتوان خاطره های خوب نیم فصل اول فصل گذشته را با بازگشت استرا تکرار کرد.
🔹اما هواداران هنوز خاطره تلخ دو ماه مذاکره دروغین مدیران گذشته استقلال را پس از جدایی یک طرفه استرا در نیم فصل اول فصل گذشته را از یاد نبرده اند و این ترس را دارند که مدیران حال حاضر باشگاه هم همین رویه را در پیش گرفته باشند.
🔹در حال حاضر پس از جدایی یک طرفه فرهاد مجیدی و انتخاب نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت برای چهار بازی باقیمانده آسیایی ظرف ۱۰ روز آینده، باید طی همین مدت به فکر یک سرمربی بزرگ و موفق باشیم، پس اگر مسئولان باشگاه نیتی برای بازگشت استراماچونی دارند یا در فکر یک مربی بزرگ و باتجربه و موفق هستند ظرف همین مدت ۱۰ تا ۱۴ روز آینده تکلیف را روشن کنند.
🔹دیگر نه هوادار حوصله طولانی شدن تکلیف نیمکت تیم محبوبش را دارد و نه به صلاح است که همچنان به دلگرمی ها و دلخوشی های نامعلومی ادامه دهیم که سرنوشت همه آنها عدم بازگشت سرمربی ایتالیایی باشد و سپس انتخاب فردی که نه تجربه کافی در سرمربیگری دارد و نه کارنامه موفقی در گذشته و او را بالاجبار روی نیمکت تیم محبوبمان بپذیریم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.