داستان استقلال من با تو…

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹قرار نبود که این داستان یک پایان خوش داشته باشد.. اصلا قرار نبود این داستان طول بکشد چه برسد به اینکه حتی کوتاه بودنش هم برایمان خاطره های خوشی را به جای گذاشته باشد.
🔹پنج ماه حضور در ایران و تیم استقلال زمان کمی نبود که بتواند خیلی خوب در دل هواداران و دوستداران آبی جای بگیرد و صاحب چنان محبوبیتی شود که تا قبل از این کمتر مربی خارجی به آن دست یافته است.
🔹اما در ماه پنجم و پس از صدرنشینی آبی پوشان که پس از سالها بدست آمد اتفاقی افتاد که هرگز در ذهن مان هم خلق آن را تصور نمی کردیم.. آخر مگر می شود سرمربی تیمی که به تازگی طعم صدرنشینی را چشیده است به یکباره تیم را رها کند و برود؟
🔹این جدایی نه به یکی دو هفته بلکه نزدیک به یک ماه به طول بینجامد و در طول این یک ماه هر روز شاهد خبرهای ضد و نقیض، بیانیه ها و از آن طرف جوابیه های تلخ و نگران کننده باشیم.
🔹انگاری قرار نبود که هواداران برای مدتی طولانی روی خوش فوتبال را بچشند و لبخندهایشان طولانی مدت ادامه داشته باشد. داستان استقلال با استراماچونی عجیب و باورنکردنی شد.
🔹آنقدر عجیب که پس از این جدایی موجب استعفای باورنکردنی فتحی شد، یکی دو عضو هیات مدیره خیانتکار هم یکی پس از دیگری استعفا دادند و هواداران و دوستداران آبی هم در بیشتر ایام هفته تجمع های اعتراض آمیز و مسالمت آمیزشان را روبروی باشگاه و وزارت ورزش به خوبی پیش بردند.
🔹داستان استقلال من با سرمربی ایتالیایی هر چند کوتاه مدت بود اما باعث کسب تجربه هایی شد که برای خیلی ها تازگی داشت، دیگر قرار نبود که سر هوادار را با جملاتی همچون صبر و تحمل کنید و روزهایی خوب در انتظار استقلال است و…و… که هوادار پس از مدتی عکس همه آنها را می دید نمی شود گرم کرد و فریب داد.
🔹این روزها هم خواهند گذشت اما اتفاقاتی که رخ داد و هواداران به چشم خود دیدند و زخم هایی که بر دل خود نشاندند فراموش نخواهد شد.. به همین از این پس سخت می توان این دلهای زخم خورده و چشم های نگران را به سادگی راضی کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.