دربی ۹۱؛ فردا شما شادی آورترین آدم های روی زمین باشید

🔹شاید هواداران قدیمی دهه های ۶۰ و ۷۰ و حتی اوایل دهه ۸۰ خوب یادشان باشد که دربی ها چقدر برای هواداران حساس و سرنوشت ساز بود.
🔹به طوری که از یکی دو هفته قبل از بازی دربی کری خوانی ها را به طرز عجیبی شروع می کردند و تا ۲۴ ساعت مانده به بازی به حد انفجار می رسید..
🔹کری خوانی هایی در زمانی که به اینصورت نه خبری از تلفن همراه بود و نه گستردگی و وسعت شبکه های اجتماعی و کانال های مختلف را داشت .. کری ها را در نشریات هواداری شروع می کردیم و ادامه می دادیم و منتظر می شدیم تا دربی شروع شود.
🔹آنقدر برای بازی دربی شور و شوق داشتیم و برایش سر و دست می شکستیم که بیایید و ببینید.
🔹از شرط ها و وعده ها و نذرهایی که برای برد تیم محبوبمان می کردیم و وقتی که به نتیجه می رسید با عشق و علاقه همه آن شرط ها و نذرهایمان را ادا می کردیم.
🔹واقعا دربی ها در دهه های ۷۰ و ۸۰ یک شور و شوق و لذت دیگری داشت..
🔹هر چند که دربی همیشه دربی است و هیچ تفاوتی نمی کند که برای دهه های ۴۰ باشد یا ۵۰ یا دهه های ۷۰ باشد یا ۸۰ یا حتی همین دهه ۹۰٫
🔹دربی برای هوادارانش همیشه دربی است و به تناسب زمان و مکان و دوره خود کری خوانی ها هم شکل و شمایل خودش را می گرفت.
🔹یادش بخیر برنده دربی تا چند روز حتی بیشتر از یکی دو هفته پس از دربی آنقدر برای تیم بازنده کری می خواند که حد و اندازه ای نداشت..
🔹تیم شکست خورده هم امیدش را به بازی برگشت می سپرد و برای بازی برگشت و جبران شکست دربی رفت کری می خواند.
🔹شیرین ترین برد یک فصل به طور قطع برد در دربی است و امیدواریم که شاگردان فرهاد مجیدی فردا خوشحال ترین آدم های شادی آور روی زمین باشند و هواداران آبی نتایج درخشان این فصل خود را با برد در دربی تکمیل کنند.
✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.