دردی که درمان نشد

🖌دردی که درمان نشد
سرپرست موقت مدیرعامل شد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹انتخاب های سرسام آور و گیج کننده ای که جز ناراحتی هیچ پیامد مثبت دیگری به همراه ندارد.
🔹اگر قرار بر انتخاب احمد مددی به عنوان مدیریت جدید باشگاه بود پس چرا چندماه تاخیر؟! پس چرا چند ماه به اسم سرپرست موقت و البته با اختیار و دست هایی باز در پست دادن ها در حد مدیرعامل.
🔹البته از طرفی هم خوب است که فردی که لااقل برای باشگاه بزرگ استقلال ناشناخته است برای شناخت در باشگاه چند مدتی به عنوان سرپرست موقت انجام وظیفه کند و در صورت تایید هیات مدیره و صد البته وزارت به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود اما… .
🔹اما ما مانده ایم بر چه معیاری ایشان که چندین ماه سرپرست موقت بودند به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.. آیا درد استقلال تنها شناخت و تایید کارایی ایشان برای چند ماه بود و سپس تایید شد؟!
🔹نمی دانیم این انتخاب شایسته باشگاه است یا نه؟ همچنان که نمی دانستیم انتخاب افشارزاده و سپس افتخاری و فتحی و خلیل زاده و سعادتمند شایسته این باشگاه بود و در پایان مشخص و معلوم شد که باشگاه استقلال چگونه مدیرانی داشت.
🔹میز مدیرعاملی استقلال در عرض ۷ سال، ۷ مدیرعامل و سرپرست موقت به خود دید و این یعنی انتخاب هایی که هرگز شایسته مدیریت باشگاه استقلال نبودند و تنها و تنها برای رفع تکلیف و مسئوولیت از سوی وزارت ورزش افرادی را بر منصب مدیرعاملی استقلال منصوب می کردند و پس از عدم مدیریت و توانایی شان در زمان برکناری هیچگاه پاسخگوی نامدیریتی خود نبودند.
🔹مددی هم پس از افشارزاده و افتخاری و فتحی و خلیل زاده و فتح الله زاده و سعادتمند هفتمین سرپرست و مدیرعامل استقلال است که در ۷ فصل ناکامی باشگاه و تیم استقلال عهده دار مدیریت باشگاه شده است و همچنان دردی باقی مانده است که درمان نشده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.