درفصل نقل و انتقالات باهوش تر باشیم

ابتدا به تصویر پیوست شده مراجعه کنید ?? شاه مهره ؟؟؟ ???

? وقتی که در زمان نقل و انتفالات عده ایی سعی داشتند ، برخی از بازیکنان رو بیش از حد بزرگ کنند ، تا حدی که این بازیکنان (معمولی) به خودشون اجازه بدن به بزرگترین باشگاه ها توهین کنند …

? و هم با لنگ مذاکره کنند و هم استقلال و قیمت های نجومی پیشنهاد بدن و بازار گرمی کنند

? اما چیزی که در واقعیت رخ میدهد این است که همان بازیکن از الشحانیه هم اخراج میشود و در نهایت دست از پا دراز تر به ایران بازمیگردد تا با فولاد قرارداد ببندد و در هفت بازی فقط یک گل زده داشته باشد.
گفتنی است که الشحانیه در فصل گذشته تیم سقوط کرده از لیگ ستارگان قطر است.

? درمقابل بازیکنی هم هست ، مثل روزبه چشمی ، که به خاطر عشق و علاقه اش حاضر میشود (اولا) بعد از مصدومیت نام وی از لیست خارج شود و (دوما) بعد از گذراندن دوران مصدومیت ، با محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه روبرو شود ، یک نیم فصل را بیرون از مسابقات انتظار دردناکی را تحمل کند ، ولی باشگاه محبوبش را ترک نکند.
و اکنون که باشگاه استقلال با مصدومیت منتظری مواجه شده است ، حتی در پست غیر تخصصی نیز (باغیرت مثال زدنی) عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذارد.

? همیشه تاکید داشته ام در فصول نقل و انتقالات بجای اینکه قدر داشته هایمان را بدانیم و به جوانهای استقلالی ایمان داشته باشیم ، اسیر بزرگنمایی رسانه ایی میشویم.

? اگر مایلیم که جوانهای استقلالی مان در این باشگاه بمانند و به این تیم خدمت کنند ، ما نیز باید به فراخور حال آنان قدر دان آنها باشیم ، ما نیز می بایست باهوش باشیم و از ایجاد حاشیه برای آنان جلوگیری کنیم ، ما نیز بایستی مانند یک هوادار واقعی قدرشناس زحمات آنان باشیم.

? جا داره به آقای شایان مصلح هم اشاره کنیم که با همین بازار گرمی توانست قرارداد ۱۰۰ میلیونی خودش رو با سپید رود تبدیل به قرارداد ۱۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ با لنگ کنه…و در آخر هم در بیشتر مسابقات نیمکت نشین باشه.

?باتشکر . حسین پیام

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.