دروغ، دروغ و همچنان دروغ

 

🔹خسته شدیم خسته تر از آن چیزی که حتی فکرش را هم بکنید.. خسته از بد عهدی، خسته از وعده، خسته از فریب و خسته از دروغ..
🔹آخر به واقع یک مدیر یک مسئوول تا چه اندازه، تا چه مقدار می تواند به هواداران تیمش، به اهالی فوتبال و به رسانه ها وعده های تو خالی و دروغ های متعدد بگوید و اصلا به فکر پیامدهای بعدش نباشد و انگار نه انگار؟؟؟
🔹این فریب ها و وعده های تو خالی و دروغ های متعدد باشگاه و تیم استقلال را در طی این هفت فصل گذشته به این روز انداخته است.
🔹وقتی داستان امروز سعادتمند را در مورد فریب دوباره هواداران درباره مذاکره با استراماچونی و حتی الکس نوری و همچنین تمدید قرارداد ستاره هایی همچون شیخ دیاباته و میلیچ و قائدی و…و… و امروز که ایشان را بیرون از باشگاه می بینیم، هیچ کدام از کارهایی که دم از انجام آن با موفقیت می زد دروغ و فریبی بیش نبوده است.
🔹زیاد راه دور نمی رویم هنوز دروغ ها و فریب های فتحی را فراموش نکردیم، عدم تمدید قرارداد با مامه تیام و جباروف و ستاره های تیم، دستور فراری دادن استراماچونی و عدم تلاش برای بازگشت دوباره ایشان و اضافه شدن بدهی روی بدهی و فریب هواداران به وعده تمدید قرارداد با ستاره ها و پاس شدن بدهی ها.. اما پس از رفتن ایشان مشخص شد که تمامی وعده هایش دروغی بیش نبوده و هیچ اتفاق مثبتی انجام نشده که نشده.
🔹به واقع یک مدیر تا چه اندازه می تواند با دروغ هایش دل و ذهن هواداران تیمش را آرام کند و اصلا به فکر رسوایی پس از آن نباشد.. تمامی این دروغ ها باعث این روزهای سیاه و تاریک باشگاه و تیم استقلال شده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.