دروغ بس است | هوادار از دروغ بیزار است

🔹انگار فرقی نمی کند که مدیر چه کسی باشد، از افشارزاده گرفته تا افتخاری، از فتحی گرفته تا خلیل زاده و حالا هم سعادتمند.. این سمت تنها توسط اشخاص جا به جا می شود و انگاری هیچ تفاوتی در نوع مدیریت وجود ندارد.
🔹هوادار از دروغ بیزار است.. آنقدر در طی این چند فصل گذشته حرف های ضد و نقیض دیده و شنیده که دیگر به هیچ کدام از حرف ها و صحبت ها دلخوش نمی کند.
🔹از وعده و وعید تمدید قراردادها گرفته تا پرداخت بدهی ها تا جذب بازیکنان ستاره و مورد نظر.. هر چه در طی این مدت مدیران وعده های رنگارنگ داده اند برعکس آن به اثبات رسیده است و تنها در موارد کم به حقیقت پیوسته است.
🔹انگاری هر چند تقاضا کنیم و خواهش کنیم که دیگر دروغ بس است و هوادار حرف روراست و واقعی را می خواهد انگار به خرج مدیران و مسئولان باشگاه نمی رود.. از پرداخت بدهی های خارجی ها، از تمدید قرارداد با ستاره ها و از جذب بازیکنان مورد نظر که تماما دغدغه های هواداران است.
🔹هنوز هواداران داستان مامه تیام و جباروف را از یاد نبرده اند، هنوز از جدایی کاوه رضایی دل خوشی ندارند، هنوز از رفتن مجید حسینی اذیت شده اند، از جذب یک مشت بازیکنان خارجی ناکارآمد از جمله منشا و گونزالس و نیومایر و…و… شاکی هستند، از آینده نامعلوم پر استرس از دست دادن دوباره ستاره های تازه به کار گرفته از جمله ارسلان مطهری و شیخ دیاباته و قائدی دارند.
🔹به واقع چرا نباید یک مدیر، یک مسئول دلسوز و کارآمد بالای سر باشگاه و تیم محبوبمان استقلال باشد تا این دغدغه ها به حداقل برسند و اصلا وجود نداشته باشند.. چرا مسئولان فقط دلخوش به این وعده های پوچ و تو خالی هستند.. چرا یکبار برای همیشه برای پرداخت بدهی ها و حقوق بازیکنان خود، برای تمدید قرارداد ستاره های تیم و برای جذب بهترین و کارآمدترین بازیکنان برای فصل های بعد تلاش واقعی نمی کنند.
🔹پول قرارداد شیخ دیاباته و میلیچ با حرف و مصاحبه و با وعده و وعید پرداخت و تسویه نمی شود.. تمدید قرارداد بازیکنان ستاره تیم با حرف و صحبت و چرب زبانی درست نمی شود و مثل آب خوردن مثل تمام فصل های گذشته بهترین هایمان را از دست می دهیم و به ازای جذب هر بازیکن جانشین چند صد میلیون یا میلیارد مجبور به امضای قرارداد با بازیکن تازه وارد شد.
🔹هوادار خسته است، هوادار بسیار کلافه است و گوشش از شنیدن و دیدن این دروغ های تکراری خسته شده است.. هوادار مصاحبه ها و صحبت های واقعی می خواهد، هوادار مرد عمل و دلسوز برای باشگاه محبوبش می خواهد، والا افرادی که تنها در مصاحبه کردن و زیبا صحبت کردن تبحر دارند در این دوره زمانه به وفور یافت می شود اما مرد عمل و دلسوز و کارآمد کمتر پیدا می شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.