در باب بهانه های عدم جذب تریم

اختصاصی آبی پوشان – اینکه فاتح تریم جذب استقلال نخواهد شد از روز اول مشخص بود و تقریبا همه هواداران میدانستند این یک بازی با هواداران است ولی اکنون از سوی سلطانی نماینده باشگاه استقلال برای مذاکره با فاتح تریم دو دلیل مخالفت کمیته فنی به خاطر دست مزد بالا و همچنین نداشتن امکانات سخت افزاری مناسب اشاره شده است که در زیر به هر دو مورد پاسخ خواهیم داد .

 

مخالفت کمیته فنی با دستمزد بالای تریم

کاری نداریم که این کمیته چطور یک شبه ایجاد شد و تشکیل جلسه داد و فهمید نباید تریم بیاید حرف ماچیز دیگریست .

همانطور که از اسم کمیته مشخص است این کمیته ،کمیته فنی است و باید نظر فنی بدهد مثلا اگر این کمیته به این نتیجه میرسید که فاتح تریم از نظر فنی ضعیف است و به درد استقلال نمیخورد حرفی نبود ولی در حیطه وظایف این کمیته نیست که بگوید مبلغ این مربی را نمیتوانیم تامین کنیم . مگر باشگاه کمیته فنی و هیات مدیره ندارد ؟چرا و با چه اختیاراتی کمیته فنی نظر اقتصادی میدهد ؟

آقایان هیات مدیره هواداران استقلال در این سالها آنقدر سیاه شده اند که الان خودشون زغال فروش شده اند .

 

بحث نداشتن امکانات سخت افزاری

هم حقیر نگارنده مطلب هم شما همه میدانیم استقلال از ابتدایی ترین امکانات سخت افزاری محروم است و حتی زمین اختصاصی که با نام مرحوم حجازی ساخته شده بود به استقلال نداده و به تیم رقیب و سوگلی دادند تا تمرینات خود را در آنجا انجام دهد و اینور استقلالیها در باتلاق های کمپ و زمین شماره دو آزادی هر روز یک مصدوم دهند .

حرف ما این است که آیا فقط تریم این امکانات سخت افزاری را نیاز دارد و بقیه مربیان نیاز نخواهند داشت . اگر این دلیل برای عدم انتخاب تریم باشد با این دلیل نباید هیچ مربی دیگری را استخدام کرد .

لطفا کمی و فقط کمی با هواداران صادق باشید .

✏️ هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “در باب بهانه های عدم جذب تریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.