در بحبوحه انتخاب یکپارچه فاتح تریم

اسم فاتح تریم چند روزی است تیتر اول رسانه ها و وِرد زبان هواداران استقلال است . با این که واقعا همتی برای جذب این مربی نامدار ترک وجود دارد و یا مطرح شدن نامش تنها جنبه تبلیغاتی و وقت گرفتن مدیران از هواداران و سرگرم کردن آنها برای خوابیدن اعتراضات و هیاهوی ایجاد شده است ، کاری نداریم . ما بنا را بر این میگذاریم که واقعا همتی برای جذب این مربی وجود دارد .

روی سخن ما با هواداران استقلال است . اکنون که جو مثبت ایجاد شده برای جذب فاتح تریم را می بینیم یاد دورانی میافتیم که هواداران یکصدا علیرضا منصوریان را صدا میکردند .

منصوریان با خواست و علاقه هواداران آمد و در میان بی احترامی همین هواداران عطای کار در استقلال را به لقایش بخشید و رفت . حال که اکثریت (بخوانید همه ) هوداران خواهان آمدن تریم هستند لطفا اینبار خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم و هم خوش استقبال باشیم و هم خوش بدرقه . فردای روز کسی نگوید تریم را خودمان انتخاب کردیم و اشتباه کردیم . اگر (برفرض نزدیک به محال) فاتح تریم مربی استقلال شد از او تا لحظه آخر حمایت کنیم تا در آرامش فکری کار خود را ادامه دهد و اگر خدای ناکرده این مربی نامدار هم در استقلال نتیجه نگرفت آنهایی هم که نفهمیده اند بدانند که مشکل استقلال در دوران مربیان قبلی هم جای دیگری بود …

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.