در قامت شماره ۱۰

🔹همیشه بازیکن خوب، باهوش، گلزن و تکنیکی را همه دوست داشته و دارند. حال فرقی نمی کند که این بازیکن چه کسی باشد، قبلا طرفداری نداشت و امروز پرطرفدار شده است یا هر چیز دیگری.
🔹شاید از همان ابتدای جذب مهدی قائدی بخاطر قد و قامت ریز و کیفیت کم بازی اش مخالفین بسیاری داشت و هواداران مهاجمی را می خواستند که در قامت یک گلزن، با هوش و زیرک در آید تا پس از سالها از داشتن یک مهاجم گلزن آسوده باشند.
🔹در ابتدای فصل وقتی قرار شد شماره ۱۰ به مهدی قائدی جوان و کم تجربه با کمترین سابقه حضور در استقلال داده شود باز مخالفین بسیاری داشت.
همیشه قرار است شماره های منحصر به فرد و خاص و جالب توجه به بازیکنانی داده شود که با سابقه و تکنیکی و امتحان پس داده باشند. 🔹از اینکه شماره ۱۰ توسط حسن روشن به مهدی قائدی سپرده شد تا اینکه اعتماد استراماچونی به زوج شیخ دیاباته بودن به قائدی محول کردن همه و همه باعث شد تا از این بازیکن یک مهاجم آماده، زیرک، باهوش و گلزن در این فصل تربیت شود.
🔹هر چند دوست نداریم به این زودی ها و تنها با گذشت یک سوم لیگ از یک بازیکن تعریف و تمجید کنیم و هنوز تا پایان فصل زمان بسیاری باقیمانده است.
🔹ما همیشه حامی و طرفدار بازیکنانی بوده ایم که بیشترین کیفیت و ثمره و نتیجه را برای تیم محبوبمان داشته اند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.