دست از سر موضوع بازوبند و کاپیتانی در استقلال بردارید

?یادداشت هواداری?
اختصاصی برای کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

انگاری بعضی از آقایان به ظاهر دوست نمی خواهند دست از سر این بازوبند و کاپیتانی در استقلال بردارند تا دیروز و با بازگشت منتظری بحث بازوبند را بین او و رحمتی انداخته بودند و وقتی بحث به منصوریان کشیده شد حرف آخر را سرمربی زد و در یک کلام رحمتی را کاپیتان تیم معرفی کرد و حال با بازگشت مجتبی جباری آقایان باز داستان را ادامه دادند و حال می خواهند مجتبی را با رحمتی درگیر کنند.
درست است بازوبند کاپیتانی چیزی نیست که هر بازیکنی بخواهد به راحتی از آن بگذرد بخصوص آن هم کاپیتانی تیم بزرگی چون استقلال. اما باید چند شاخصه و چند معیار را هم در نظر بگیریم سپس در مورد انتخاب کاپیتان اسم ها را کنارهم قرار دهیم. از لحاظ فنی و هم از لحاظ تجربه و اخلاق همه آن معیارهایی است که باید آنها را ابتدا در نظر گرفت بعد بازوبند را بر بازو بست.
ما هم رحمتی را دوست داریم هم پژمان را و هم مجتبی جباری را. واگر بخواهیم از بین آنها به انتخاب خودمان یکی را به عنوان کاپیتان برگزینیم شاید سلیقه ها با هم متفاوت باشد، برای همین انتخاب اصلی با سرمربی تیم است و او بهتر از همه ما می تواند کاپیتان اول تیمش را در ترکیب یازده نفره انتخاب و معرفی کند.
به آقایان به ظاهر دوست و دلسوز هم توصیه می کنیم دنبال حاشیه برای استقلال نگردند چون آخر خودشان ضرر خواهند دید. رمز موفقیت استقلال در نیم فصل دوم فصل گذشته یکدلی بود و اتحاد برای پیشرفت و همان طور هم شد. وحال نمی توانند برای این استقلال که باتجربه شده است و مهره هایش از رحمتی و جباری و منتظری گرفته تا حیدری و ابراهیمی و شهباززاده و… حاشیه درست کنند. هرچند در این بازار سخت حاشیه های زرد کار منصوریان برای مقابله با آنها خیلی مشکل و سنگین خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.