دغدغه شیرین شفر برای انتخاب ترکیب دفاعی استقلال

اختصاصی آبی پوشان – با آمدن شفر بازیکنان استقلال بهترین کیفیت فنی خود را به نمایش می گذارند و به خصوص در خط دفاعی و دروازه استقلال مدتهاست گل نخورده است . در این بین هرکسی در ترکیب دفاعی بوده عملکرد خوبی داشته است . حال شفر برای انتخاب ترکیب دفاعی برابر سایپا کار دشوار و البته دغدغه شیرینی دارد .

پژمان منتظری بعد از مدتها در بازی با تراکتور سازی به دلیل غیبت روزبه چشمی به ترکیب استقلال بازگشت و عملکرد نسبتا موفقی هم داشت .سید مجید حسینی بی شک انتخاب اول شفر برای خط دفاعی خواهد بود و بارها از او به عنوان بهترین دفاع ایران نام برده است . حال اگر شفر بخواهد از زوج حسینی و منتظری استفاده کند روزبه چشمی باید یک خط به جلو برود و در کنار امید ابراهیمی در هافبک دفاعی بازی کند و احتمالا نورافکن در پست دفاع چپ و اگر شفر بخواهد پژمان منتظری فیکس نباشد در این صورت زوج چشمی و حسینی را باز در خط دفاعی خواهیم دید و در خط هافبک دفایع زوج ابراهیمی . نورافکن و یا زوج ابراهیمی . باقری قرار خواهند گرفت .

باید دید پژمان منتظری توانسته است در بازی با تراکتورسازی و تمرینات بعد از آن شفر را مجاب به فیکس بازی دادن به او کند یا نه ؟

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “دغدغه شیرین شفر برای انتخاب ترکیب دفاعی استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.