دلمان به همین شایعه ها خوش است

🔹نه اینبار هم واقعیت ندارد.. نه استعفا و نه برکناری..
🔹باز شایعه است، یا به قول خود فتحی چه زمانی که تیم می برد شایع می شود استعفا داده ام و چه زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد شایع می کنند که برکنار شده ام اما باز هیچ کدام از اینها واقعیت ندارند.
🔹انگار ما با همین شایعه هاست که انرژی می گیریم.. شایعه هایی که شاید همچنان تنها و تنها در حد شایعه باقی بمانند و تا پایان فصل ما را به آن دلخوش کنند تا روزی روزگاری رنگ واقعیت به خود بگیرد.
🔹دلمان به همین شایعه ها خوش است چون دیگر به فتحی مدیرعامل هیچ امیدی نداریم.. انگاری تاریخ مصرف این فرد و این به اصطلاح مدیر به پایان رسیده است..
🔹درست مثل افشارزاده، درست مثل افتخاری.. هر کدامشان تاریخ مصرفی داشتند و شاید بیشتر از تاریخی که باید از استقلال کنار گذاشته شوند در باشگاه ماندند و تیم استقلال را چند سال به عقب کشاندند.
🔹آقای فتحی نمی دانیم با چه رویی همچنان از روند رو به پیشرفت مدیریتی خود صحبت به میان می آوری، اما واقعیت درست برعکس تمام روندی است که تو به آن خوشبین هستی.
🔹هواداران از مدیریت باشگاه نتیجه می خواهند، طرفداران از مدیرعامل باشگاه جام می خواهند، هواداران از مدیرعامل تیم محبوبشان بازگشت اقتدار و افتخار را می خواهند، اما جنابعالی در طی یکسال و چند ماه مدیریت خود حتی چند درصد ناچیز هم برای رسیدن به این خواسته ها قدم برنداشتی.
🔹هواداران خسته از دو فصل مدیریت افشارزاده هستند، هواداران کلافه از دو فصل مدیریت افتخاری هستند، دیگر بس است و نمی توانند دو فصل مدیریت شخصی دیگر را بپذیرند که هیچ تفاوتی با دو مدیر گذشته نداشته است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.