دلمان یکبار برای همیشه قلبی آرام می خواهد

🔹دوباره فصل نقل و انتقالات و دوباره فصل آماده سازی و دوباره این دست و آن دست کردن ها و معطلی هایی که همیشه کار دست تیم محبوبمان داده است و انگاری همچنان در حال تکرار است.
🔹نمی خواهیم فریاد ناامیدی سر ندهیم، نمی خواهیم ناله کنیم و نمی خواهیم گلایه هایمان را دوباره شروع کنیم اما چه کنیم که انگاری خیلی ها قرار نیست از تجربه های فصل های گذشته درس بگیرند.
🔹این دست دست کردن ها، این انتخاب سرمربی جدید، این فسخ قرارداد با شفر، آن تمدید قراردادهای بازیکنان کلیدی و ستاره و در آخر تنها و تنها جذب بازیکنان کارآمد و مورد نیاز، چقدر دارد طول می کشد.
🔹قرار است کسی سرمربی تیم محبوبمان شود که کارنامه اش مشخص است، اما شناختی نسبت به استقلال ندارد. از سویی دیگر هنوز قرارداد شفر فسخ نشده و از سویی دیگر بازیکنان کلیدی ساز جدایی سر داده اند.
🔹هنوز خودمان هم مانده ایم که فلسفه جذب ایسما و منشا چه بود؟ اگر طارق اخراج شده چرا هنوز برای تمدید قرارداد با او دست دست می کنند؟ این همه پول های بی زبان حیف شده اند و از دست رفته اند و هیچ کسی قرار نیست پاسخگو باشد.
🔹می ترسیم، خیلی راحت می گوییم که از شروع فصل جدید می ترسیم و واهمه داریم که این داستان طولانی شدن قهرمانی ها دارد برای بسیاری عادی می شود، انگار نه انگار که تیم استقلال باید از قبل از شروع فصل بسته شود، استارت خود را بزند و از همان ابتدای فصل جزو گزینه های مدعی برای قهرمانی باشد.
🔹می ترسیم، می ترسیم صدای خرابی ها دوباره شنیده شود، بازیکنان کلیدی مان از حسینی و پژمان و وریا گرفته تا حتی پاتوسی و کریمی و…و… ساز جدایی و عدم ماندن کنند و کسی هم نیست که پاسخگویشان باشد.
🔹دلمان یکبار برای همیشه قلبی آرام می خواهد، یکبار برای همیشه فصلی را با آرامش و پر امید شروع کنیم، فصلی که دغدغه هایمان خیلی کمتر از فصل گذشته اش باشد.. کاش مسئولان باشگاه توجه می کردند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.