دوای درد آبی داشتن یک مدیر حسابی است

🔹هر چند دوست نداریم در این تعطیلات و برهه زمانی که تازه تیم محبوبمان دو هفته ایست که جان گرفته و دو برد پیاپی کسب کرده باز از حاشیه ها حرف بزنیم و قلم انتقادمان را محکم بر پیکره تیم بکوبانیم اما…
🔹اما واقعیت این است که ناراحتی و انتقادهای مان تنها با کسب دو برد به باد فراموشی سپرده نمی شوند و تیم محبوبمان شاید در هر برهه زمانی در این فصل با بردهای متوالی بتواند کمی از ناراحتی و خشم نهفته هوادارانش را بکاهد اما مشکل اصلی همچنان پابرجاست.
🔹دوای درد تیم محبوبمان با این بردهای مقطعی و گاه گداری تسکین داده نمی شود و تا زمانی که مشکل اصلی همچنان پابرجا مانده باشد هرگز با این داروهای کوتاه مدتی که با چند برد همراه می شوند تسکین دهنده دائمی و طولانی مدت نخواهند شد.
🔹دوای درد تیم محبوبمان داشتن یک مدیرعامل بادرایت، دلسوز، مقتدر و حسابی است که برای تیمی که تحت امر دارد از جان مایه بگذارد.. اما در طی این شش فصل گذشته کدام مدیری را در باشگاه دیده ایم که از جان برای تیم محبوبمان مایه گذاشته باشد.
🔹از آن افشارزاده ای که از کمیته ملی المپیک به فوتبال و باشگاه استقلال آمد یا آن افتخاری که از فدراسیون تنیس به فوتبال وارد شد و شد مدیر محبوب ترین باشگاه ایران و آسیا؟؟؟
🔹فعلا کاری به فتحی نداریم…
🔹شاید عده ای بگویند که ناچارا باید تا سال ۱۴۰۰ و خداحافظی این دولت و وزارت مطبوعش باید صبر کنیم، (یعنی حداکثر این فصل و فصل آینده) اما ما حتی به دولت بعدی و وزارت ورزش بعدی که قرار است در سال ۱۴۰۰ و پس از آن روی کار بیاید هم مطمئن نیستیم.
🔹ما شش فصل است که در حال عذاب کشیدن هستیم، شش فصل است در حال گله کردن و اعتراض و انتقاد هستیم، شش فصل است که با اشک و حسرت داریم فصل ها را پشت سر می گذاریم و نتیجه اش هیچ بوده است.
🔹در طی این دو سه دهه اخیر هرگز تیم محبوبمان را اینگونه ندیده ایم که شش فصل متوالی حتی یکبار هم از رسیدن به جام قهرمانی لیگ محروم شده باشد.. همیشه بین هر دو فصل یا سه فصل یکبار در لیگ به قهرمانی می رسیده و یکبار هم در جام حذفی.
🔹اما در این شش فصل حاصل کار تیم محبوبمان با تمامی مدیران ناکارآمد و مربیان و بازیکنانی که آمدند و رفتند تنها و تنها یک قهرمانی حذفی بوده است.
🔹در اینجا هرگز نمی خواهیم اسم مدیرخاصی را ببریم، نه کاری به اولیایی داریم و نه قریب، و نه فتح الله زاده ای که پرافتخارترین و محبوب ترین مدیرعامل دو دهه گذشته استقلال بوده است.. ما تنها و تنها مدیری را بالای سر تیم محبوبمان می خواهیم که دلسوز و مقتدر و حسابی باشد و از جان برای باشگاه استقلال مایه بگذارد.
🔹خواسته ای که شش فصل متوالی است که در زیر پاهای افرادی لگد مال شده است که قطعا فرداها باید حساب تمامی ناعدالتی هایشان را پس بدهند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.